דיגיטל וטק
AI שמוצא הופעות: מה הוא זיהה על השוק הישראלי?
בשורה משמחת לחובבי ההופעות: הפלטפורמה לחיפוש אירועי התרבות "מוזי", משיקה כלי AI ראשון מסוגו בעולם - שיעזור לכם להגיע להופעה של האמן האהוב שלכם. איך זה יעבוד?

בשורה חדשה לעולם התרבות וההופעות. אתר מוזי משיק את מוזי AI, הכלי הראשון מסוגו בעולם לפי דבריו של אסף דותן, יזם החברה, שמאפשר לכל אחד למצוא הופעות על ידי שיחה עם AI.
הכלי יתמקד בהופעות בעיקר בישראל, או הופעות בעולם שישראלים מביעים בהן עניין. "מוזי תמיד הייתה חלוצה בתחום גילוי ההופעות", אומר דותן, "עכשיו, עם מוזי AI, אנחנו מביאים חוויית חיפוש נוספת - שיחה טבעית שמסייעת למצוא הופעות. זה משנה את כללי המשחק ואנחנו שמחים להיות הראשונים שמכניסים את הבינה המלאכותית לעולם התרבות בישראל".
עוד מגלה דותן בראיון בערוץ הכלכלה, שקיימת רגישות גדולה בקרב הציבור הישראלי לגבי מחירי הכרטיסים בהופעות של האמנים השונים: "יש היום רגישות גבוהה למחיר, אנשים מחפשים הופעות של אמן מסוים, ואז מבקשים מה-AI, תן לי את ההופעה הזולה ביותר של אותו אמן".
עוד ב-
אז איך זה בדיוק יעבוד? לאחר ההצטרפות (בשלב הראשון – פיילוט ניסיוני שניתן לבקש להצטרף אליו) אפשר יהיה לשוחח עם ה-AI ולשאול שאלות כמו: "אילו הופעות יש בסוף-השבוע בתל אביב?", "אני מחפש הופעת רוק באזור הצפון בשבוע הבא", "יש הופעות של אודיה בקרוב?". הכלי מבין את השאלה ומיד יחזיר את ההופעה הרלוונטית ביותר. זאת לאור העובדה שהכלי מבוסס על Gentrix.ai, סוכן AI חכם שיודע לנתח את כוונת המשתמש ולהחזיר תוצאות מהירות ומדויקות בזמן אמת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה