כסף וצרכנות

הסוף לביג מק של מקדונלדס? זו ההחלטה הדרמטית שהתקבלה

היורשת של מקדונלד'ס ברוסיה רוצה להשכיח את ההמבורגרים המוכרים עם מוצר חדש שנקרא 'ביג היט' וגם יש מחשבה על ארוחה שתזכיר את ההאפי מיל
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
אחרי שמקדונלדס לקחה את הביג מק שלה וסגרה את כל המסעדות שלה בחודש מרץ האחרון ברוסיה, הרוסים יקבלו החל מהשנה הבאה אלטרנטיבה בדמות "הלהיט הגדול" שאמור להשכיח את הביג מק.
רשת המזון המהיר הרוסית Vkusno & tochka, או "טעים וזהו", אמרה ביום שני שארוחת 'ביג היט' תביא ללקוחות רוטב ייחודי חדש, שיהיה זמין מפברואר ומוצר דומה ל-McDonald's Happy Meal יעשה קאמבק כמו "קומבו לילדים".

מקדונלד'ס סגרה את המסעדות הרוסיות שלה זמן קצר לאחר שמוסקבה שלחה עשרות אלפי חיילים לאוקראינה בפברואר, ובסופו של דבר מכרו לבעל רישיון מקומי, אלכסנדר גובור, שחשף את המותג החדש ביוני
"אנו מקווים שהצרכנים הרוסים יעריכו את הלהיט הגדול ושהוא יהפוך לסמל של Vkusno & tochka באותה מידה שביג מק הוא סמל של מקדונלד'ס". ביום שני, הוא אמר ש-Vkusno & tochka אולי ינסו למצוא שותף שייצר צעצועים לילדים עבור ה- Kids' Combo, הכוללים כרגע ספר בחינם.
Vkusno & tochka ויצרנית הבשר Miratorg אמרו ביום שני שהם הסכימו לבנות מפעל בשנת 2023 שיספק לרשת צ'יפס, פריט שירד מהתפריט השנה כשהם התמודדו עם מחסור בתפוחי אדמה. "פשוט נאלצנו לעשות את זה", אמר גובור. "חיפשנו שותפים כי חלק מהספקים שלנו, כולל תפוחי אדמה, הכפילו את המחירים מפברואר עד היום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה