כסף וצרכנות

מקדונלדס משיקה ארוחה חדשה: מתחרה מפתיע לביג מק

מנה חדשה בשם צ'יקן מק מגיעה לסניפי הרשת הבינלאומית, במיוחד לקהל האמריקאי שחיפש מנה שכזו בתפריט
מערכת ice |  3
מקדונלד'ס (צילום pixabay, Magma Images)
למקדונלד'ס יש כמה פריטי תפריט איקוניים פופולריים במיוחד בארצות הברית. בין אם זה מקמאפין ביצה, פאי תפוחים או ביג מק, מקדונלד'ס יודעת לרצות את לקוחותיה. מדי פעם, היא מציגה פריט חדש או מחזירה הצעה לזמן מוגבל שאוהבים פעם. ה-McRib של רשת המסעדות הוא דוגמה מושלמת לכך, והוא מהווה פריט בתפריט ומחוצה לו מאז 1981.
ה-McRib הוצג במקור כדרך לנצל מוצרי חזיר, שלא היו בשימוש בתחום המזון המהיר. ה-McRib היה זמין לאחר מכן למתיחות מוגבלות במהלך העשורים האחרונים. הפעם האחרונה שהוא היה זמין לצרכנים בארה"ב הייתה בנובמבר 2021 כדי לחגוג את יום הולדתו ה-40.
מדי פברואר, מקדונלד'ס משחררת עוד פריט מיוחד אהוב: שייק שמרוק. משקה הקינוח זמין רק לזמן מוגבל לציון יום פטריק הקדוש. השייק הירוק האייקוני עשוי עם גלידת וניל, טעם נענע ונגיעה של צבע מאכל ירוק. הוא גם מופיע מעבר לבריכה באירלנד כדי לחגוג שם גם את יום פטריק הקדוש.

סניפי מקדונלד'ס הבינלאומיים חולקים חלק מאותם פריטי תפריט במדינה, וכעת יש שמועה שהרשת עשויה להציג ביג מק חדש לשוק האמריקאי. הפריט החדש, שהוא גרסת עוף לכריך המסורתי, זכה רשמית לכינוי צ'יקן מק.
הצ'יקן מק הוא פשוט ביג מק שמשתמש בקציצות עוף בלחם טמפורה במקום המבורגרים בקר טחון. למי שמעולם לא אכל ביג מק לפני כן, הכריך מורכב משתי קציצות בקר בציפוי רוטב ביג מק, והכול כרוך בין לחמניות שומשום. על כל כריך המבורגר יש מלפפון חמוץ, חסה מגוררת, בצל לבן קצוץ וגבינה אמריקאית.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חאפרים
    תוכניסט 08/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתם כבר מעתיקים מאמרים לפחות תתרגמו כמו שצריך
    סגור
  • 2.
    מקניבלדונלד'ס מוכרים לכם בשר אדם
    תנשמת 08/2022/22
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חפשו: "שבבים בע"מ" בטלגרם.
    סגור
  • 1.
    הרשת הכי דוחה ומזוהמת (ל"ת)
    שירה 08/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור