כסף וצרכנות

מקדונלדס סוגרת 1,200 סניפים למשך יום שלם, זו הסיבה

בעקבות מסע הלוויה של המלכה אליזבת השנייה, הסניפים בממלכה הבריטית של ענקית המזון המהיר יישארו סגורים, רשתות ענק נוספות יישארו נעולות
מערכת ice | 
מקדונלדס (צילום Stock Catalog /flickr)
כאקט של כבוד, רשת המזון המהיר מקדונלד'ס מפסיקה את הפעילות לכ-1,200 סניפים ברחבי הממלכה המאוחדת, שייסגרו את הדלתות במשך רוב היום ביום שני הקרוב לרגל הלוויתה של המלכה אליזבת' השנייה.
"כל המסעדות שלנו בבריטניה יהיו סגורות ביום שני עד 17:00, כדי לאפשר לכל אחד במקדונלד'ס לחלוק כבוד להוד מלכותה המלכה אליזבת השנייה", כתבה החברה בציוץ. 19 בספטמבר הוכרז כיום אבל ציבורי ברחבי הממלכה המאוחדת. מספר קמעונאים ומסעדות הודיעו שהם סוגרים להיום, כולל גרגס, הרודס, ג'ון לואיס, מרקס וספנסר, אסדה ופרימרק.

גם השווקים הפיננסיים והבנקים של לונדון יהיו סגורים ביום שני לרגל היום האחרון של האבל הלאומי. פרטים ספציפיים על ההלוויה, המתקיימת בלונדון, טרם נחשפו. עם זאת, הארון ייסע בתהלוכה למנזר וסטמינסטר להלוויה בבוקר. לאחר השירות, הוא ייסע לקפלת סנט ג'ורג', ווינדזור, לשירות התחייבות.
מקדונלד'ס הזהירה כי "השעות והשירותים עשויים להשתנות" לאחר פתיחתה מחדש ביום שני בערב ועודדה לקוחות לבדוק את האפליקציה שלה לקבלת מידע עדכני. ממשלת בריטניה אמרה שההחלטה אם לסגור היא עניין של עסקים בודדים. סופרמרקטים ומסעדות בדרך כלל נשארים פתוחים בחגים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה