כסף וצרכנות

אלו מותגי המזון שייפגעו ממותה של המלכה אליזבת

ספקי השירותים הקבועים של משפחת המלוכה ייאלצו מעכשיו להגיש מחדש בקשה לצו מלכותי שיאפשר להם להשתמש במיתוג המלכותי על מוצריהם
מערכת ice | 
משפחת המלוכה (צילום פייסבוק/ The Royal Family)
עם מותה של המלכה אליזבת השנייה ב-8 בספטמבר, בריטניה נכנסה לאבל, אבל עבור עסקים רבים, מותו של המלכה עם הכהונה הארוכה ביותר בהיסטוריה הבריטית, הוא גם אובדן של כבוד יוקרתי: צו מלכותי. על פי אתר האינטרנט של משפחת המלוכה, צו מינוי מלכותי הוא הכרה הניתנת "לאנשים או לחברות המספקים באופן קבוע סחורות או שירותים" עבור משפחת המלוכה. לפי כתב העת קוטסוולד. כהוקרה על כבוד זה, בעל הצו רשאי להציג את סמל האצולה המלכותי על מוצריו ולכתוב מי נתן את הצו ומה אופי הסחורה או השירות שכלולים בו.
עד למותה בתחילת החודש, המלכה אליזבת השנייה והנסיך מוויילס (כיום המלך צ'ארלס השלישי) יכלו לתת צווים לחברות שונות. גם המלכה האם והנסיך פיליפ, הדוכס מאדינבורו, יכלו להעניק את הצווים האלה לפני מותם. עכשיו יש להניח שהמלך צ'ארלס יעניק אותם לנסיך וויליאם ולמלכה קמילה בחודשים הקרובים, 
כעת, לאחר שהמלכה אליזבת מתה, הצווים המלכותיים שהעניקה מתבטלים אוטומטית, וביניהן 620 חברות מ-18 מגזרים עסקיים בתחום המזון והמשקאות, בנייה ותחזוקה, בגדים ואביזרים ואפילו חומרי ניקוי. כיום 100 חברות מזון ומשקאות מחזיקות בצווים מלכותיים מהמלכה אליזבת, כולל עסקים קטנים ותאגידים גלובליים כמו קוקה קולה והיינץ. מותגים אלה יוכלו להשתמש בסמל הנחשק רק בשנתיים הקרובות, אבל הן ו-34 חברות אחרות יוכלו לחדש את הבקשה לצו חדש מהמלך צ'רלס.
תהליך החידוש כרוך בהוכחה שהעסק שירת את משפחת המלוכה באופן קבוע במשך לפחות חמש מתוך שבע השנים הקודמות, וכי הם עומדים בתקנים סביבתיים וקיימות מסוימים. בעוד שבממוצע מוענקים כ-30 צווים מלכותיים חדשים מדי שנה, כ-30 אחרים לא מתחדשים ואז ניתנות להם שנתיים לערוך שינויים בשיווק.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה