ויראלי

מזכרות של המלכה אליזבת כבר נמכרות ברשת במחירים מופקעים

לפני קרוב לשבוע נפטרה מלכת אנגליה, אליזבת' השנייה, וכבר ניתן למצוא ברשת מזכרות שונות המציינות את חייה, והמחירים כצפוי לא נמוכים כלל
מערכת ice | 
מזכרות של המלכה אליזבת (צילום מסך מתוך ebay)
טרם עבר שבוע מיום פטירתה של המלכה אליזבת' השנייה ולצד פרטים חדשים על הסכסוך המשפחתי ומידע על ביתם החדש של כלבי הקורגי המלכותיים והאהובים של המלכה המנוחה, מסתבר כי מזכרות הקשורות לעצם לכתה כבר נמכרות ברשת ובמחירים לא נמוכים כלל.
את עיקר הפריטים נוכל למצוא באמזון ובאיביי ומדובר במוצרים שונים המציינים את מותה ולא פריטים שכבר היו קיימים לפני כן, כמו אלו שנוכל למצוא בחנויות מזכרת שונות ברחבי לונדון. למשל, נוכל למצוא כריות, תיקים, מדבקות לרכב, בגדים ועוד רבים אחרים שעל גביהם מתנוססת תמונתה של המלכה, בצורה כזו או אחרת, לצד ציון שנת הלידה ושנת המוות.
ציפית לכרית בצבע בורדו, עם תמונה לבנה של המלכה נמכרת כרגע באמזון במחיר של 70 שקלים, ועליה הכיתוב: "תמיד נזכור אותך". התיק, אשר זהה בעיצובו לכרית, דווקא יעלה קרוב לחמישים שקלים. כוסות שתייה עם דיוקנה נוכל לרכוש באיביי במחיר הקרוב ל-60 שקלים ואת החולצות דווקא ב-40 שקלים.
 
כמובן לא ידוע האם מדובר במזכרות המיוצרות באופן מורשה או רשמי מטעם האחראים על הנושא בבית המלוכה וסביר לפי מהירות הופעת המוצרים ברשת כי השבלונה הייתה מוכנה מזה זמן ומה וכל מה שהיה צריך לעשות זה לעדכן את תאריך הפטירה הנכון. בהתאם לכך, קשה יהיה לדעת האם למזכרות אלו יהיה ערך כלשהו בעתיד הרחוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה