תרבות ופנאי

מותה של המלכה אליזבת': מה יקרה לכלבי הקורגי המפורסמים?

לאחר מותה של המלכה אליזבת' מתבררים פרטים על מי יהיו המאמצים החדשים של הכלבים האהובים והמפורסמים ביותר בעולם, כלבי הקורגי המלכותיים
מערכת ice | 
כלבי קורגי (צילום ויקיפדיה)
אחד מן הסממנים הכי מובהקים ומזוהים עם המלכה המנוחה אליזבת' השנייה הם הכלבים האהובים שלה מסוג קורגי. כעת עם לכתה, נשאלת השאלה מי יטפל ויגדל את הכלבים המלכותיים הללו.
כיום מתברר שמי שייקח בעלות על הכלבים הם בנה של המלכה, אנדרו, ואשתו לשעבר שרה פרגוסון, היות ושניהם נקשרו לחיות המחמד האהובות והמפורסמות הללו. 
מבין הכלבים הרבים בבעלותה פרגי בחרה כבר את הכלבים מואיק ופרגוס, אשר בעלה לשעבר העניק במתנה לאמו בעת בה בעלה היה מאושפז בשנה שעברה. יחד עם זאת מאז הכלב פרגוס נפתר ובמקומו היא תאמץ את הכלב סנדי. 
שרה פרגוסון, הידועה בציבור בשם 'פרגי', עדיין גרה עם בעלה לשעבר למרות גירושיהם בשנת 1996. טרם מותה של המלכה פרגי הוזמנה לאחוזת בלמורל ע"י המלכה לאחר שנים רבות בהן לא הורשתה לבקר  ושם היחסים ביניהן ובין הכלבים, כך מסתמן, התחממו. 
 
לאחר מותה של המלכה פרסמה פרגי הודעה מרגשת ובה כתבה: "אני שוברת לב עקב פטירתה של הוד מעלתה המלכה. היא מותירה מאחור מורשת מדהימה". 
יתרה מכך שאהבתה של המלכה המנוחה לכלב מסוג קורגי מתועדת אחורה לשנת 1933, היא גם ייצרה זן מיוחד של קורגי עם אחותה, המשלב בין זן הקורגי לזן הדשאונד, שנקרא 'דורגי'.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה