כסף וצרכנות

מקדונלדס מזהירה את הלקוחות: המנה הזו לא באמת חוזרת

מעריצי מקדונלד'ס נחרדו לדעת כי הולכו שולל על ידי ציוץ מזויף שהכריז על חזרה של ארוחת הבוקר לכל היום, שלא באמת תבצע קאמבק
מערכת ice |  3
מקדונלד'ס (צילום pixabay, Magma Images)
ציוץ ויראלי שהתחזה לפרסום הודעה לעיתונות מטעמה של ענקית המזון המהיר מקדונלדס הצליח להסעיר את הרשת ולבלבל את הצרכנים האדוקים, כשנמסרה בו הודעה על החזרה של ארוחת הבוקר לאורך כל היום, שלמרבה האכזבה התברר כי הוא מזויף.
משתמש טוויטר שעובר על הידית @bereniceruizzz פרסם ביום חמישי צילום מסך של הודעה לעיתונות של מקדונלדס שבה נכתב: "תן לנו ארוחת בוקר: מקדונלד'ס מגישה כל היום ארוחת בוקר החל מה-6 באוקטובר". "סמנו ביומנים שלכם", נכתב בהודעה לעיתונות.

בהרחבה נכתב: "מקדונלד'ס עושה שוב היסטוריה עם ארוחת הבוקר בכך שהיא מציעה ארוחת בוקר כל היום בפריסה ארצית החל מה-6 באוקטובר, מה שמאפשר ללקוחות ליהנות מכמה מארוחות הבוקר המועדפות שלהם מחוץ לשעות ארוחת הבוקר המסורתיות."
דובר החברה אישר ל-CNBC כי ההודעה לעיתונות ישנה וכי אין תוכניות להחזיר את תפריט ארוחת הבוקר לכל היום. באוקטובר 2015, רשת המזון המהיר החלה להציע את תפריט ארוחת הבוקר שלה לאורך כל היום. סטיב איסטרברוק, שהיה מנכ"ל החברה באותה תקופה, חזה נכון שאסטרטגיית השיווק החדשה תגביר את נתוני המכירות.
מקדונלד'ס הפסיקה את תפריט ארוחת הבוקר לכל היום שלה זמן קצר לאחר פרוץ מגיפת הקורונה בשנת 2020. החברה מסרה שהיא מפסיקה את תפריט ארוחת הבוקר לכל היום כדי "לפשט את הפעולות במטבחים שלנו ועבור הצוות שלנו". ברבעון הרביעי של 2015, המכירות זינקו ב-5.7%. אבל הזכיינים שמפעילים את מיקומי מקדונלד'ס ברחבי הארץ שנאו את גימיק ארוחת הבוקר של כל היום כי הם אמרו שהוא האט את השירות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    רונלד
    שיחזירו 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיחזירו את רונלד מקדונלד נגמרה תקופת הליצנים
    סגור
  • 2.
    בדינות שונות בנקדולנס גילו בשר אדם
    ישראל 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדאי שתחקרו לגבי בשר אדם, ברחבי העולם, במקדולנס
    סגור
  • 1.
    שיחזירו את ארוחת הבוקר לארץ!
    איתי 09/2022/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה הוציאו אותה מהארץ?
    סגור