מדדים ומחקרים

כמה שנים נדרשו לפייסבוק להפוך לחברה שמכניסה 100 מיליארד דולר בשנה?

על פי בדיקה של האנליסטים המובילים, הפלטפורמה של מארק צוקרברג צפויה להגיע לרף המדהים כבר השנה, 17 שנים בלבד אחרי הקמתה ולחלוף על פני גוגל לה נדרשו 19 שנים בלבד. ומה עם חברות כמו מייקרוסופט, GM ואפילו וולמארט?
כפיר אדר | 
מארק צוקרברג (צילום פייסבוק/מארק צוקרברג)
כמה שנים לוקח לחברה להגיע להכנסה שנתית של 100 מיליארד דולר? על פי הערכות האנליסטים, פייסבוק תהיה החברה שמגיעה לכך בזמן הקצר ביותר, כאשר היא צפויה להכנסה ברף המרהיב 17 שנים בלבד אחרי הקמתה.
בעוד שחברת הענק של מארק צוקרברג תופסת את המקום הראשון, גוגל במקום השני לאחר שנדרשו לה 19 שנים בלבד לעשות זאת. אמזון במקום השלישי אחרי 21 שנים של תהליך וקוסטקו תופסת את המקום הרביעי כאשר לה נדרשו 28 שנים. מי שסוגרת את החמישייה המובילה היא הום דיפו, שהזדקקה ללא פחות מ-39 שנים.

את החמישייה השנייה פותחת מייקרוסופט, ענקית התוכנה שלה עברו 40 שנה עד הרגע הנכסף, במקום השביעי וולמארט עם 45 שנים של ציפייה. GM אחריה בדירוג עם תקופה של 53 שנה, שברון במקום התשיעי עם 121 שנות המתנה ו-AT&T סוגרת את העשירייה עם תקופה של 130 שנה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה