ויראלי

מגישת רשת 13 חוזרת בתשובה? הצעד החדש שפרסמה בצאת הצום

מגישת רשת 13 מציגה בימים האחרונים בתקופת החגים את ההתקרבות שלה לדת ולמסורת היהודית. מה שהתחיל באירוע סליחות בכותל הסתיים במצווה האחרונה שקיימה בביתה החדש בתל אביב
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
מגישת רשת 13 ירדן הראל בצעד נוסף שמקרב אותה אל יהדות.
מגישת תוכנית הבוקר בערוץ 13 מפרסמת הערב (מוצאי יום כיפור) בצאת הצום כי לקראת מעברה לדירתה החדשה בתל אביב היא ביצעה את מצוות קביעת המזוזה.
בסטורי שפרסמה הראל ציטטה מהמקורות: "וכתבתם על מזוזות ביתך ובשעריך למען ירבו ימיכם וימי בינכם על האדמה אשר נשבע ה' לאבותיכם לתת להם".
בהמשך הוסיפה כי קביעת המזוזה עצמה התרחש לפני תחילת הצום, אך רק כעת היא מפרסמת זאת לעוקבים שלה: "רגע לפני יום כיפור, קבענו מזוזה בביתנו החדש. גמר חתימה טוב לכולם ובשורות טובות אמן".

(מתוך חשבון האינסטגרם של ירדן הראל)
בסטורי שהעלתה ביום חמישי האחרון לחשבון האינסטגרם שלה משתפת הראל בתחושות שלה לקראת צום יום הכיפורים וגם מפרסמת תמונות מתשליך שעשתה בים: "שנת תשפ"ה כבר פה ולפני כמה ימים הגעתי לים לעשות תשליך. השנה שעברה הייתה קשה לכולנו מכל כך הרבה בחינות והרגשתי צורך לכתוב את כל הדברים שהייתי רוצה להשליך ולשחרר. רגע לפני יום כיפור - סוג של חשבון נפש עם עצמי. מה הייתי רוצה להעצים וממה הייתי רוצה להרפות".
בסטורי נוסף כתבה ירדן הראל: "האמת שלא היה לי כל כך פשוט לכתוב את מה שהייתי רוצה לשחרר כי יש בזה משהו שהופך את העניין לרשמי. יחד עם זאת, אני חושבת שזה חלק מהתהליך וצעד חשוב - אם החלטתי שיש לי שליטה עליו ואין לי ברירה בלקבל את העובדה שצריך לשחרר. זה גם מאפשר לי לפנות מקום ולהתרכז בדברים שאני רוצה לזמן לחיים ולהתפקס במה שאני יודעת שלעולם לא ארצה לשחרר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה