מדדים ומחקרים

עניין של זמן: אחרי כמה שנים החברות הגדולות הגיעו להכנסה של 100 מיליארד דולר בשנה?

לחברה מוכרת וותיקה כמו AT&T נדרשו 130 שנה כדי לכבוש את היעד, ל-GM לא פחות מ-53 שנה וגם מייקרוסופט וגוגל כמו גם אמזון נדרשו לעשרות שנים של מאמץ, אז מי במקום הראשון וכמה זמן לקח לה כדי לעשות זאת בתקופה הקצרה ביותר?
כפיר אדר | 
אמזון, אפל, גוגל (צילום Magma Images, ויקיפדיה)
האדם הסביר לרוב ישאל את עצמו - 'מתי אגיע למיליון הראשון שלי?'. חברות גדולות שואלות את עצמן שאלות אחרות, לדוגמא - 'מתי נגיע להכנסה שנתית של יותר מ-100 מיליארד דולר?'. בשני המקרים, עוברות שנים רבות עד שמסמנים וי על היעד.
אבל בדיקת הזמן שלקח לחברות הבאות להגיע להכנסות שנתיות של 100 מיליארד דולר: מצא כי פייסבוק עשתה זאת בזמן הקצר ביותר, בחלוף 17 שנים, כאשר ב-2021 זו ההכנסה שצפויה לה על פי האומדן.
במקום השני נמצאת גוגל שעשתה זאת אחרי 19 שנים, ענקית הסחר המקוון אמזון במקום השלישי שכבשה את היעד אחרי 21 שנה, קוסטקו רביעית בחלוף 28 שנים וסוגרת את החמישייה המובילה הום דיפו, שלה נדרשו 39 שנים לעשות זאת.
בתחתית הרשימה, נמצאות כמה מהחברות הוותיקות והמוכרות ביותר בשוק, כאשר ענקית החומרה והתוכנה מייקרוסופט הגיע להכנסה בגובה המדובר רק בחלוף 40 שנה, רשת הקמעונאות וולמארט נדרשה 45 שנים וענקית הרכב ג'נרל מוטורס עשתה זאת רק כעבור 53 שנה. שנים.
איפה הזווית הישראלית אתם שואלים? שברון שרכשה את נובל אנרג'י ונכנסת לפעולה גם כאן בארץ, הגיעה להכנסה של 100 מיליארד דולר רק אחרי 121 שנה וסוגרת את הרשימה המכובדת AT&T שהייתה צריכה 130 שנה בסך הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה