עסקי ספורט

חיים רביבו חושף משבר כלכלי: "קיבלתי 120,000 דולר ונשארתי עם 0"

שחקן העבר חשף בראיון: "קיבלתי בהפועל ת"א 120 אלף דולר, שכל השחקנים הכי טובים היו מקבלים 60 אלף דולר וסיימתי את העונה עם 0 דולרים בחשבון. מכוניות, שעונים, טיסות לחו"ל"
מערכת ice | 
חיים רביבו (צילום מסך אינסטגרם)
כוכב הכדורגל לשעבר ואיש העסקים בהווה, חיים רביבו התארח "בזו אגדה", תכנית מיוחדת של ערוץ הספורט לרגל חגיגות 75 למדינת ישראל ובראיון מרתק סיפר על האירועים המרכזיים בקריירה שלו.
הוא מספר על הרגע בו פרץ: "סיימתי את החוזה בבני יהודה והיה ברור שאני הולך. הראשונים לפנות היו מכבי ת"א. אברהם גרנט מאוד רצה אותי. רציתי להיות במכבי ת"א, עוד לפני שבכלל הפועל ת"א היתה בתמונה. היתה התנהלות כספית וסולמי ז"ל... אם זה היה מתחיל בעשרת אלפים, זה היה עולה. 50 ו-60 ו-70. בסופו של דבר, ביום האחרון הפועל תל אביב הסכימה לשלם 160 אלף דולר, שזה נחשב לסכום מטורף. אברם היה במשחק אימון ואי אפשר היה להשיג אותו ובסופו של דבר חתמתי בהפועל תל אביב".

הוא המשיך: "ראובן עטר עבר להפועל חיפה ושוב גיורא שפיגל... הוא מדבר עם הפועל ת"א והוא רוצה שאני אבוא על המשבצת של ה-10. נותנים לי אישור להיפגש איתו. אנחנו נפגשים בסניף של מקדונלדס. אני מגדיל את המשכורת שלי בשקל תשעים (צוחק). אני ביקשתי סכום לא הגיוני של כסף. הייתי המרוויח הכי גדול בכדורגל הישראלי בזמנו ואני ביקשתי עוד 30-40 אחוז. גיורא הוציא מפית של מקדונלדס ואומר 'מה אתה רוצה?'. אמרתי שאני מבקש לא להעביר אליי את הכסף. אני רוצה לקנות בית כי אני בזבזן. ביקשתי שיעבירו את הכסף לאיזה דירה שאני קונה. קיבלתי בהפועל ת"א 120 אלף דולר, שכל השחקנים הכי טובים היו מקבלים 60 אלף דולר וסיימתי את העונה עם 0 דולרים בחשבון. מכוניות, שעונים, טיסות לחו"ל".
הוא גם טען בראיון: "בחיים המטרה היא בסופו של דבר להרוויח כסף. אין במקצוע הזה נאמנות לשום דבר. אם הייתי בטוח שיש את ברצלונה, הייתי מחכה, אבל אני לא מתחרט על שום דבר שעשיתי בקריירה. הדבר היחידי שיכול להיות חסר לי זה להעפיל עם נבחרת ישראל טורניר גדול".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה