קריירה ולימודים

בשווי של 200 מיליון שקל: ההון של חיים רביבו נחשף

עם השקעות גדולות ביום שאחרי תליית הנעליים, הצליח למנף את עצמו ולהגיע לסכומי עתק שהרוויח בנדל"ן. כך הגיע לשווי המטורף שלו כאיש עסקים
מערכת ice | 
חיים רביבו במדי סלטה ויגו (צילום fameceleste.com)
כוכב הכדורגל לשעבר ואיש העסקים כיום, חיים רביבו חגג יום הולדת 52 אמש (חמישי), אבל הוא לא רק שחקן מהמובחרים שידעה מדינת ישראל, אחרי הפרישה הוא התמקד בעולם העסקים והגיע על פי ההערכות, לשווי של מעל 200 מיליון שקל, כך על פי ישראל היום.
עם השקעות גדולות ביום שאחרי תליית הנעליים, הצליח למנף את עצמו ולהגיע לסכומי עתק שהרוויח בנדל"ן. על פי ישראל היום, המשכורת הראשונה שלו הייתה כשחקן בהפועל תל אביב בשנות ה-90 המוקדם, כאשר זכה לחוזה בגובה של כ-120 אלף דולר לעונה. במכבי חיפה לאחר מכן הרוויח כשני מיליון שקלים על פי ההערכות.

כשעבר לאירופה, הרוויח בסלטה ויגו הספרדית כשבעה מיליון שקלים בעונה ודווח כי הוא קיבל כ-300 אלף דולרים מערוץ הספורט כדי להשאר בליגה הספרדית ולא לעבור לליגה שמשודרת על ידי צ'רלטון. כאשר עבר לפנרבחצ'ה הטורקית הוא הרוויח שכר של חמישה מיליון דולרים בשלוש עונות.
לאחר מכן חזר לישראל ושיחק במ.ס אשדוד ובאותה התקופה נכנס לעולם העסקים יחד עם ג'קי בן זקן, הבעלים של הקבוצה. השת"פ בין השניים שווה כ-100 מיליון שקלים, על אף לא מעט סכסוכים עסקיים. יחד עם בן זקן ואיש העסקים אברהם נניקשוילי רכשו השלושה שטח של 277 דונם בלב אשדוד בכרבע מיליארד שקלים.
רביבו, עם אנשי עסקים נוספים, החזיקו ב-30 אחוזים מכלל השטח, כשלרביבו 10 אחוז נוספים לבד ששוויים הוערך ב-25 מיליון שקלים. במהלך הקריירה גרף כ-15 מיליון דולר בחוזים עד הפרישה שלו ב-2004. הוא נכנס לשותפות בקניון באשדוד בעלות של 34 מיליון דולר, קנה קרקע לבניית 140 דירות יוקרה במרכז רחובות בהיקף של כ-5.5 מיליון דולר, ועוד שורת עסקאות נדל"ן באשדוד לבניית מלון או שכונת מגורים.
=ב-2010 רכש פנטהאוז בתל אביב בסכום של שישה מיליון שקלים לאחר שחזר מארצות הברית. פרויקט מסקרן נוסף שלו היה ב-2014 כשהשיק מתחם קרוואנים בהשקעה של שני מיליון שקל. לפני כחמש שנים רכש רביבו ביחד עם בן זקן ונניקשוילי את התחנה המרכזית באילת תמורת 280 מיליון שקל ונכנס לשותפות עם רוני מאנה. וגם לאשתו שגית יש מותג תכשיטים ששווה עשרות מיליוני שקלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה