תקשורת ומדיה

חיים רביבו נגד שחקני מכבי חיפה: "הם צריכים להבין שאנחנו לא מטומטמים"

לאחר שהשחקנים הזרים של מכבי חיפה עוררו סערה על סירובם להחזיק שלט הקורא להחזרת החטופים, כדורגלן העבר חיים רביבו התייחס לכך ואמר: " אני יכול להבין את מה שעובר עליהם ואת הפחד שלהם אבל פה זה לא היה קטע פוליטי"

מערכת ice |  2
חיים רביבו (צילום מסך אינסטגרם)

לאחר שחלק משחקני מכבי חיפה יצרו סערה רבה בעקבות סירובם להחזיק שלט הקורא  להחזרת החטופים, כדורגלן העבר חיים רביבו התייחס לכך בפודקאסט של חברת ALL IN בו אמר: "אחרי שזה קרה, מאוד כעסתי זעמתי על הדברים האלה. כמובן שהיום הזה שינה מעט את הכעס שלי כי באו השחקנים ובבהירות אחת שתיים שלוש,  אחד אחרי השני, הסבירו למה הם לא תפסו ואחזו בשלט, כי לא אמרו להם מה רשום על השלט". 

 



עוד הוסיף רביבו לתקוף את השחקנים ואמר: "עזוב שהם צריכים להבין שאנחנו לא מטומטמים פעמיים. זאת אומרת בפעם הראשונה לא הרמתם את השלט, לאחר מכן אתם אומרים לא ידענו מה כתוב. ידעתם טוב מאוד מה כתוב. קודם כל, זה בסדר להתנצל, אתה יכול להגיד 'לא חשבנו'. קודם כל, בוא נתחיל בזה שנורא נורא חשוב להבין שהאנשים האלה את מה שהם אומרים על הסכנה שיש להם, במידה שהם יתמכו במידה שהם יגנו, זה משהו שהוא מאוד מאוד מוחשי".


עוד הוסיף ריביבו כי "יש יהודים בעולם שהם בסכנה בעולם בגלל שהם יהודים, ואלה אנשים שהם מאוד מפורסמים במדינות שלהם. אני יכול להבין את מה שעובר עליהם ואת הפחד שלהם שהם נמצאים כרגע בישראל ומה הם יגידו ומה להם יעשו, בוחנים אותם.  אבל פה זה לא היה קטע פוליטי. פה לשחרר את החטופים, להחזיר אותם הביתה, זה משהו שאני חושב שכולם בעד".


מוקדם יותר היום, התייחס שחקן מכבי חיפה, דולב חזיזה לאותו אירוע שעורר סערה רבה ובסטורי פנה לעוקביו בו כתב: "אם זה מה שהיו מעדכנים אותם, הם היו שמים גם את השלט על הגב במקום המספר שעל החולצה. בתור זה שחי את חדר ההלבשה יותר מכולם, אם למישהו הייתה בעיה עם החזרת החטופים, לא הייתי נותן לזה לעבור בשקט, מתחייב לכם. שום דבר לא היה מכוון ואם חלילה היה דבר כזה, המועדון היה מטפל בזה מיידית".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    שחקני מכבי חיפה
    מחמוד ע 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המילה היחידה היכולה לציין את התנהגות הנהלת הקבוצה היא:בושה וחרפה!! יש לסלק קבוצה זו מהליגה ואתמול!! ואולי הנזקים הכלכלים להנהלתה, יראו לה כי הצחוק והמשחק בחיי אזרח המדינה , יעלה לה הרבה כסף!!
    סגור
  • 1.
    רביבו צודק להעיף אותם.
    מאיר 11/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין להם מקום בקבוצת כדורגל בישראל.
    סגור