עסקי ספורט

אבל בעולם הספורט: אחד הכוכבים הגדולים בעולם הלך לעולמו בגיל 73

אחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל ההולנדי, יוהאן ניסקנס, שכיכב בין היתר באייאקס וברצלונה, הלך לעולמו בגיל 73. בנבחרת הולנד ספדו לו: "היה אחד הגדולים שלנו. אנחנו הולכים להתגעגע אליו מאוד"
מערכת ice | 
יוהאן ניסקנס (צילום טוויטר @barcalovers1992)
אבל נפל היום (שני) על עולם הספורט, אחרי שנודע כי אחד השחקנים הגדולים ביותר בתולדות הכדורגל ההולנדי, יוהאן ניסקנס, הלך לעולמו בגיל 73. 
ניסקנס שיחק ארבע עונות במדי אייאקס אמסטרדם, קבוצת הפאר ההולנדית הגדולה ביותר, עמה זכה בשתי אליפויות הולנד ובשלוש אליפויות אירופה, שם נחשב לחברו הטוב ביותר של אגדת הכדורגל יוהאן קרויף.
בהמשך, שיחק חמש עונות בברצלונה, שם זכה בגביע הספרדי ובגביע המחזיקות. גולת הכותרת בקריירה של ניסקנס הייתה בנבחרת הולנד, שם כיכב בשני מונדיאלים בהם הגיעה הנבחרת לגמר - 1974 שם הפסידה בגמר לגרמניה ו-1978 שם הפסידה הנבחרת לארגנטינה. בך הכל רשם במדי הנבחרת 49 הופעות בהן כבש 17 שערים.
 
בנבחרת הולנד ספדו לו עם ציוץ שהעלו לחשבון הטוויטר הרשמי של הנבחרת: "בצעד רב נודע על מותו הבלתי צפוי של יוהאן ניסקנס. יוהאן היה אחד הגדולים שלנו. אנחנו הולכים להתגעגע אליו מאוד. אנו מאחלים לאשתו מרליס, לילדיו כריסטיאן, תמרה, ביאנקה וארמנד, לנכדיו דג'וי ולובה, קרובי משפחה וחברים הרבה כוח לשאת את האובדן הגדול הזה. נוח על משכבך בשלום, יוהאן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה