נדל"ן ותשתיות

23 חדרים ואולם נשפים: הפנטהאוז הניו יורקי ששבר את הרשת

בקומה ה-129 במגדל סנטרל פארק בשדרת המיליארדרים של מנהטן שוכן אחד מפלאי הנדל"ן הגדולים של העת האחרונה. בתפריט: ספריה, קולנוע, שמונה וחצי חדרי רחצה ומסעדה פרטית לדיירי הבניין. אז כמה זה עולה?
מערכת ice | 
ניו יורק (צילום freepik)
פנטהאוז בשדרת המיליארדרים של מנהטן, ששוכן באחד ממגדלי היוקרה המפורסמים בעיר, הוצע אשתקד למכירה בעלות של רבע מיליארד דולר. אלא שלאחר שלא נמצאו קונים, הדירה נאלצה לספוג הורדה בשיעור של 22% מהמחיר המקורי. גודל הנכס עומד על 1,626 מ"ר והוא מוצע כעת במחיר "מוזל" של 195 מיליון דולר.
הפנטהאוז, שתמונותיו פורסמו באתר Zillow, נפרס על פני שלוש קומות, הקומות ה-129 עד 131 במגדל סנטרל פארק ברחוב 57 מערב, והוא כולל 23 חדרים: סלון רחב ידיים, שבעה חדרי שינה, ספריה, אולם קולנוע ביתי, אולם נשפים ושמונה וחצי חדרי רחצה. רוב חדרי השינה ממוקמים בקומה השנייה. את רוב הקומה השלישית תופס אולם הנשפים – שטחו מוערך בכ-185 מ"ר.

כאילו לא די בכך, לפנטהאוז יש גם מרפסת בגודל 135 מ"ר. במגדל עצמו קיימות בריכות חיצוניות ומקורות, קולנוע, חדר כושר, מסעדה בקומה ה-100 הפתוחה לדיירי הבניין בלבד, פארק פרטי ומועדון. סוכן הנדל"ן האמון על המכירה סיפר לאתר ביזנס אינסיידר: "בחיים לא ראיתי שום דבר דומה לזה, זה מטורף".
למרות העובדה שמדובר בפלא נדל"ני, הנכס שבבעלותו של יזם הנדלן גארי ברנט איבד את האפשרות לזכות בתואר הבית היקר ביותר בניו יורק. השיא הנוכחי איפוא שמור למנהל קרן הגידור קן גריפין ב-2019 ששילם 238 מיליון דולר עבור פנטהאוז ניו יורקי בן שלוש קומות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה