נדל"ן ותשתיות

חוגגים על הירושה? זו האחוזה שהארי ומייגן מתכננים לרכוש

השניים שמתגוררים בשנים האחרונות בשכונת יוקרה בקליפורניה. כעת, האחוזה כבר "קטנה מדי" בשבילם, והם מתחילים לחפש את הנכס הבא שלהם
מערכת ice |  2
הנסיך הארי ומייגן (צילום אינסטגרם)
ה-Santa Barbara News-Press דיווח ביום שישי כי בני הזוג מחפשים אחר נכס חדש מכיוון שהנכס הנוכחי כבר לא מכיל אותם כראוי. נזכיר כי השניים מתגורריים כעת ב- Hope Ranch - קהילה פרטית במרחק של כ-16 קילומטרים ממונטסיטו, אשר לשם עברו הדוכס והדוכסית מסאסקס במרץ 2020 עם בנם, ארצ'י, ומאז נולדה גם ביתם לילבת' בת השנה.
השכונה החדשה האפשרית של המשפחה בת ארבע לא רק מתהדרת בקאנטרי קלאב ומועדון גולף בלבד, אלא כוללת גם גישה למגרשי טניס, מגרשי פיקניק ורשת של שבילי סוסים, ,כך לפי דיווחי של הדיילי מייל.
לפי הדיווחים, הבתים באזור יכולים להגיע עד ל-22 מיליון דולר. לא ברור אם הזוג המלכותי לשעבר כבר רכשו שם מקום חדש או סתם מחפשים. מאמצי הרילוקיישן לכאורה של הצמד מגיעים חודשיים לאחר שפרסמו החדשות כי ביתם היה קורבן להבהלות פולשים מרובות בחודש מאי.
השניים חזרו לאחרונה לקליפורניה לאחר שחצו את הבריכה באוגוסט לאירועי צדקה מרובים - ונשארו במשך רוב ספטמבר לאחר מותה של המלכה אליזבת השנייה.
השניים הובהלו לשהות סמוך למלכה בשעות האחרונות והקריטיות לחייה בבלמורל, סקוטלנד, כשהיא הושמה תחת "פיקוח רפואי" ב-8 בספטמבר, אלא שהמלכה מת לפני הגעתו.
עוד לפני שביקורם הסתיים, בני הזוג עלו לכותרות לאינטראקציות נדירות רבות עם הנסיך וויליאם, קייט מידלטון, המלך צ'ארלס השלישי ובני משפחה נוספים. המתח היה גבוה מאז שבני הזוג עזבו את משפחת המלוכה בינואר 2020, מה שהפך את היציאה שלהם לרשמית בפברואר של השנה שלאחר מכן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מייגן מתחילה להבין שהנסיך הזה ממש עשיר - הרבה יותר מג'ף
    יוסי 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי לכן היא מתחילה לקנות ארמונות. לפני שתיזרוק אותו כמו שדיאנה זרקה את צרלס.
    סגור
  • 1.
    מה העלגות הזו? זו כתבת גוגל מתורגמת?? (ל"ת)
    ליאת 10/2022/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור