ויראלי

הנסיך הארי ומייגן מרקל זועמים: למה ילדיהם נשארו מקופחים?

שבוע אחרי פטירתה של המלכה, העניינים בארמון בקינגהאם ממש לא רגועים. אחרי דיונים רבים, הוחלט כי ילדיהם של הארי ומייגן לא יקבלו את תארי המלוכה שלהם
מערכת ice |  3
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום מתוך וויקיפדיה)
ילדיהם של הנסיך הארי ומייגן מרקל לא יזכו לתארים של הוד מלכותה שלו ושלה - מה שמותיר את הזוג הגולה שוב "זועם" על משפחת המלוכה. אביו של הארי, המלך החדש צ'ארלס השלישי, הסכים להעניק בקרוב את תארי הנסיך והנסיכה לנכדיו מקליפורניה, ארצ'י בן ה- 3 וליליבט בת שנה, אבל אחרי שבוע של משא ומתן מתוח, הוא סירב לאפשר להם להיקרא HRH  ((Her\His Royal Highness, תארים שנשללו מהוריהם, לאחר שנטשו את המשפחה ואת בריטניה ב-2020.
"זה ההסכם - הם יכולים להיות נסיך ונסיכה, אבל לא HRH, כי הם לא בני מלוכה פעילים", אמר אחד המקורבים למשפחה. ההחלטה באה בעקבות וויכוחים רבים במהלך השבוע האחרון, מאז שאביו של הארי הפך למלך ברגע שאמו בת ה-96 מתה ביום חמישי שעבר. "הם היו חסרי רחמים מאז שהמלכה מתה", אמר המקורב על הדוכס והדוכסית, ואמר שהם "התעקשו שארצ'י וליליבט הם נסיך ונסיכה".
 
"אבל הם נותרו זועמים על כך שארצ'י וליליבט לא יכולים לקחת את התואר HRH", התעקש המקור. עד כה, ארצ'י וליליבט מכונים רק "כמאסטר" ו"מיס" על פי סדר הירושה הרשמי, שם הם במקום השישי והשביעי בתור לכס המלכות. הם רחוקים מלהיות לבד: לתשעה אחרים מ-23 הראשונים בתור יש גם רק את התארים הללו.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מתי כבר תפסיקו
    אליעזר בן יהודה 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להשתמש בגוגל תרגום ולעשות העתק הדבק, באמת אין מישהו באתר הזה שעושה הגהה על הכתבות שלכם???????? רדוד מינוס
    סגור
  • 2.
    רוצה לרקוד על כל החתונות (ל"ת)
    א 09/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    ??
    מימי 09/2022/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    על שגיאות ההורים משלמים הילדים רצאה שחכנית סוג ז קיבל
    סגור