נדל"ן ותשתיות

מהפכה בירושלים: השכונה היוקרתית זוכה במאות דירות חדשות

לאחר שזכתה בתמיכת תושבי השכונה, קבוצת בית ירושלמי הודיעה שהיא עומדת לבנות 240 יח"ד חדשות במסגרת פרויקט פינוי בינוי בשכונת מעלות דפנה שבצפון ירושלים. מנהל האגף להתחדשות עירונית בקבוצה: "אנו גאים בזכייה במכרז נוסף של התחדשות עירונית ומודים לבעלי הדירות על הבעת האמון בקבוצה"
מערכת ice | 
פינוי בינוי בירושלים (צילום בית ירושלמי ופרוס אדריכלים)
קבוצת הנדל"ן "בית ירושלמי" הודיעה היום (חמישי), שנבחרה על ידי נציגות הדיירים במכרז יזמים שנערך לביצוע פרויקט פינוי-בינוי שיכלול את הקמתן של 240 יח"ד בשכונת מעלות דפנה, אשר ממוקמת בחלקה הצפוני של העיר ירושלים.  
במסגרת הפרויקט אשר ממוקם בסמוך לציר הרכבת הקלה שפועלת בעיר על מגרש של 4 דונמים ברחוב מעלות דפנה (131-132), ייבנו 240 יחידות דיור חדשות שיפרסו על שלושה בניינים בני 12 קומות כל אחד.
אלו, יבנו במקומן של שני בנייני רכבת ישנים הנמצאים שם כיום וכוללים 58 דירות. מקבוצת בית ירושלמי נמסר, כי בעלי הדירות הישנות יזכו לתמורה של כ-30 מ"ר לדירתם הקיימת וכן חניה, מרפסת ומחסן לכל דירה. על תכנון הפרויקט אמון האדריכל קרלוס פרוס.
מנהל אגף התחדשות עירונית בקבוצת בית ירושלמי משה רגוביי, התייחס לפרטים ומסר בתגובה כי: "אנו גאים ושמחים בזכייה במכרז נוסף של התחדשות עירונית בירושלים המצטרף לפרויקטים נוספים אותם אנו מקדמים בימים אלה ומודים לבעלי הדירות על הבעת האמון בקבוצה לקידום הפרויקט".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה