בעולם

תאונת עבודה מחרידה: המנהלת בת ה-27 נדרסה למוות על ידי מכבש

מנהלת אתר עבודה בברזיל נמחצה למוות כאשר נהג מכבש איבד את השליטה עליו. סיבות התאונה המחרידה נחקרות
מערכת ice | 
תאונה מחרידה בברזיל (צילום מתוך יוטיוב)
אסון בברזיל: בתאונת עבודה מחרידה בעיר מקאיי, איבדה את חייה מהנדסת אזרחית בשם רפאלה מרטינס די אראוּחו, בת 27. רפאלה, שהייתה מנהלת טכנית בחברת MJ2 Construction, שעבדה בפרויקט של חברת Petrobras, נהרגה לאחר שנפגעה ממכבש במהלך עבודתה.
על פי "הסאן", המכבש פעל באזור של פסולת באתר הבנייה, וכשהמערכת שלו נפגעה, אבדה השליטה על הכלי והוא רמס את רפאלה. מיד לאחר התאונה, היא הובהלה לבית החולים, אך למרות מאמצי הצלה, לא הצליחו להצילה. המכון לרפואה משפטית קבע כי סיבת המוות הייתה פגיעת ראש.
חברת Petrobras הביעה צער עמוק על המקרה והודיעה כי היא מספקת תמיכה למשפחתה של רפאלה. החברה הודיעה גם על הקמת ועדה שתחקור את נסיבות התאונה. הוועד המקומי של העובדים במתקן הנפט הביע תנחומים למשפחה והצהיר כי הוא בודק את הנושא.
במקביל, המשטרה פתחה בחקירה של התאונה, מה שמדגיש את חשיבות הבטיחות בעבודה. עדיין לא ברור אם המכבש סבל מבעיות טכניות לפני המקרה. 
מותה של רפאלה, שסיימה את לימודיה באוניברסיטת מוגי דאס קרוזס בשנת 2020, עורר מחדש את השיח על הבטיחות במקומות עבודה. דברה סימואס, מנהלת האיגוד המקצועי של עובדי הנפט בצפון פלומיננס, אמרה: "אף אחד לא יוצא מהבית כדי לעבוד כשהוא מצפה לאבד את חייו. אנו מביעים את תנחומינו העמוקים למשפחה ולחברים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה