ויראלי

דני קושמרו מובך: הסוד שהסתיר מתחת לשולחן החדשות נחשף

את מהדורת חמישי האחרונה שבישרה חגיגית על חיסולו הוודאי והרשמי של סינוואר, הגיש קושמרו כשהוא בחליפה בחלק העליון, זה שרואים במצלמה, אך מנגד עם מכנסי ברמודה וסנדלים, שאותם ראו רק כשהסתובב מאחורי קיר הזכוכית
מערכת ice |  2
דני קושמרו מהדורת החדשות 12 (צילום N12)

דני קושמרו לא יכול להפסיק לרקוד, אבל במכנסי שורט. במהלך פעילות של לוחמי צה״ל ברצועת עזה, חוסלו שלושה מחבלים. צה״ל ושב״כ אישרו כי אחד המחבלים הוא יחיא סינוואר. מגיש הטלוויזיה נקלט במהלך המהדורה המאוחרת מסתובב מאחורי קיר הזכוכית באולפן במכנס שהסתיר את הסוד הגדול של מגישי הטלוויזיה.

את מהדורת חמישי האחרונה שבישרה חגיגית על חיסולו הוודאי והרשמי של סינוואר, הגיש קושמרו כשהוא בחליפה בחלק העליון, זה שרואים במצלמה, אך מנגד עם מכנסי ברמודה וסנדלים, שאותם ראו רק כשהסתובב מאחורי קיר הזכוכית.
עוד לפני כן, נראה קושמרו מדבר עם החברים בדסק והחל לרקוד בעת אישור מותו הסופי של סינוואר, הוא החל לרקוד שהטלפון בידו והמצלמה תיעדה אותו בזמן שאחד מחברי הפאנל בדיוק דיבר, גם בשידור החי קושמרו המשיך בחגיגות.

עוד לפני, גם אילנית לוי שיתפה מודעת אבל בה נכתב: "בשמחה רבה ששון ובצהלה אנחנו מודיעים בזאת על מותו של יחיא סינוואר. סוכריות, בקלאוות, חלבה יחולקו לכל המשתתפים. חוגגים בשמחה בכל בית, בברכה עם ישראל חי".

לאחר מכן העלתה סטורי בו כתבה: "הלוחמים הגיבורים והאמיצים, אלופים שלנו". אבל המשיכה בסטורי נוסף: "השמחה האמיתית הגדולה והמטורפת תגיע שכולם יהיו פה איתנו, 101 החטופים שיחזרו הביתה, אני מדמיינת את זה קורה, איזה אושר זה יהיה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא פשע להיות במכנס ברמודה או לרקוד, אבל להיות 0מו לן... (ל"ת)
    מיכאל 10/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    משפחות יקרות! ס ל י ח ה !!! אבל:
    אפי 10/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משפחות יקרות! ס ל י ח ה !!! אבל: כולנו רוצים בהשבת יקיריכם, אבל הלחימה עוד לא נגמרה, ורק הוכיחה, שלא נוכל לקבל את החטופים, עד שהלחץ הצבאי לא יגרום לאויב להחזירם. עם מי אתם רוצים להתדיין? המילה "עיסקה" לא מתאימה בכלל למצבנו. לא נצליח לשחרר את החטופים אם לא ננצח סופית את שונאינו. להאשים את ממשלת ישראל בחטיפת ורצח אהוביכם לא עוזר כלל ורק מעלה את דרישות הרוצחים. התגייסותכם לאנרכיסטי הרל"ב, לא עוזרת לכם להמשיך את תמיכת הציבור בסבלכם.
    סגור