נדל"ן ותשתיות

הבית המפורסם עובר מהפך: זה הפרויקט הייחודי

בית משפחת כתר המפורסם ברחוב מקור חיים בירושלים עובר מהפך - הבית ההיסטורי יעבור הליך שימור במקביל להקמת בניין מגורים חדש לצידו
מערכת ice | 
התחדשות עירונית-אילוסטרציה AI
חברת הנדל"ן "מידר" יוצאת לדרך עם פרויקט ייחודי לשימור בית משפחת כתר ברחוב מקור חיים בירושלים ולהקמת בניין מגורים חדש לצידו. בטקס הנחת אבן הפינה לפרויקט נשא דברים שר הבינוי והשיכון, הרב יצחק גולדקנופף, לצד בני משפחת כתר ומכובדים נוספים.
בית משפחת כתר נבנה בשנת 1929, על ידי מיכאל וחיה כתר, שעלו לארץ מאוקראינה, כביטוי לחזון הציוני והגשמת חלומם להקים בית יהודי בארץ ישראל. הבית, שהיה האחרון בקו הגבול עם ירדן, הפך למוקד של גבורה והתנגדות. במהלך מלחמת ששת הימים שימש כתחנת הנוטרים הראשונה בשכונה, ובחצרו הוסתרו סליקים של ארגון "ההגנה".
בימים אלה חברת הנדל"ן 'מידר', בשיתוף פעולה עם משפחת כתר, יוצאת לדרך עם פרויקט ייחודי לשימור הבית ובניית בניין מגורים חדש לצידו, בן 8 קומות שיכלול 22 יחידות דיור. הפרויקט, שתוכנן על ידי האדריכל בועז ביטמן (בן צור אדריכלים) וישווק על ידי חברת פלטינום, ישלב את שימור המבנה ההיסטורי עם בניית בניין מודרני, תוך שמירה על האותנטיות של המבנה המקורי.
זאב גרינברג, סמנכ"ל חברת מידר: "הפרויקט הזה הוא סיפור המשך לסיפור הגבורה של משפחת כתר. דווקא בימים הקשים האלה, בהם אנו שוב עדים לגבורה ולעמידה איתנה של אזרחי ישראל, סיפורו של בית כתר מהווה השראה ומזכיר לנו את החוסן והנחישות של עמנו.
אנו גאים לקחת חלק בשימור המורשת המפוארת של הבית הזה, ובהפיכתו לחלק מהעתיד של ירושלים. אנו מאמינים כי הפרויקט יהווה דוגמה ומופת לשילוב בין שימור היסטורי לפיתוח עירוני מודרני."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה