בארץ

"כמו ב67": בישראל מגיבים לאמברגו הנשק של מקרון

בישראל הגיבו לקריאה של נשיא צרפת מקרון לאמברגו נשק על ישראל " את ארגוני הטרור האיסלאמיים חייבים להביס וההיסטוריה תשפוט את מי שינסה להפריע לעשות זאת"
דורון בלוך |  1
עמנואל מקרון (צילום הדס פרוש פלאש90)
לאחר שנשיא צרפת עמנואל מקרון קרא להטיל על מדינת ישראל אמברגו נשק, בישראל הגיבה הצמרת המדינית לדבריו, גינו את דבריו ואף עקצו על כך שצרפת עשתה זאת כבר בעבר, דבר שלא השפיע על תוצאות המלחמה.

שר האנרגיה אלי כהן הגיב על כך "ב-67 נשיא צרפת דה גול הטיל אמברגו נשק על ישראל, שלאחריו השגנו ניצחון גדול. עכשיו הנשיא מקרון רוצה להטיל עלינו אמברגו. גם הפעם עם ישראל ינצח. את ארגוני הטרור האיסלאמיים חייבים להביס וההיסטוריה תשפוט את מי שינסה להפריע לעשות זאת".
ח''כ בועז ביסמוט הקריאה שלך לאמברגו נשק על ישראל שערורייתית! כשאתה מנסה למנוע מישראל להגן על עצמה, אתה למעשה מונע ממנה להגן גם על צרפת ועל העולם החופשי מפני אותו טרור רצחני שאתם חוויתם, חווים, ולפי קריאתך הבזויה, ניתן להסיק שאתם מעוניינים להמשיך לחוות. הזכות של ישראל להגן על עצמה - בלתי ניתנת לערעור. זכור אדוני הנשיא: ישראל נלחמת גם עבורך
חבר הכנסת אושר שקלים (הליכוד) ניצל את האירוע בכדי לעקוץ את רה''מ לשעבר יאיר לפיד "לפיד חתם על הסכם מביש עם לבנון שצרפת בישלה והיום צרפת משיבה לנו עם איומים באמברגו. ליצן בחליפה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מחר שר החוץ שלו מגיע - לשלוח לפגישה את הפקידה של כץ. (ל"ת)
    הארי 10/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור