נדל"ן ותשתיות

מהפכה בתחום התקשורת: השותפות החדשה של "נקסטום" נחשפת

קבוצת "נקסטקום" מכריזה על שיתוף הפעולה החדש בתחום התקשורת אשר במסגרתו תחבור למשקי הקיבוצים וזו תפעל כגוף יוזם של פעילות שירותי תקשורת לסקטור ההתיישבותי. השותפות  תוחזק 70% על ידי משקי שיטה ו-30% על ידי נקסטקום
 
מערכת ice | 
עסקה-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
קבוצת "נקסטקום", אשר עוסקת בתכנון, הקמה ותחזוקה של תשתיות ופתרונות בתחומי התקשורת והאנרגיה המתחדשת, הודיעה הום (שלישי) על שיתוף פעולה חדש בתחום התקשורת: מדובר בשותפות שבה תיקח חלק עם קבוצת משקי הקיבוצים – משקי שיטה שותפות מוגבלת. במהלך השותפות, החברה תפעל כגוף היוזם ואחראי על פעילות שירותי תקשורת פס רחב לסקטור ההתיישבותי.
על פי ההסכם, יועברו פעילותם של משקי שיטה ו"נקסטקום" בתחום אספקת שירותי תקשורת לתשתית פס רחב, הכוללים אינטרנט, טלפוניה, תוכן ושירותים נלווים אחרים בסקטור ההתיישבותי לאגודה שיתופית חקלאית חדשה שיקימו שתי החברות.
נכסי נקסטקום ונכסי משקי שיטה בתחום הפעילות, הכוללים את ההסכמים בבצוע של הצדדים בתחום הפעילות, ההשקעות שבצעו והרכוש הקבוע יועברו לאגודה החדשה כנגד הקצאת מניות האגודה בשיעור של 70% למשקי שיטה ו- 30% לנקסטקום.
השלמת העסקה תלויה בהתקיימות תנאים שונים אשר העיקריים ביניהם הנם קבלת אישור הממונה על התחרות לעסקה נשוא הסכם המיזוג, קבלת אישור משרד התקשורת לעסקה, לרבות קבלת הרישיונות הדרושים לאגודה החדשה ממשרד התקשרות לצורך פעילותה, וקבלת אישורי בנקים להסבת נכסים משועבדים. על פי קבוצת "נקסטקום", השלמת העסקה ושיתוף הפעולה עם משקי שיטה תחול עד 20 ימי עסקים כאשר כל התנאים המצוינים מתקיימים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה