נדל"ן ותשתיות

ברית אקולוגית לאנרגיה מתחדשת: טרינה סולאר תשבור את השוק?

טרינה סולאר משתפת פעולה עם חמישה יצרני PV אחרים כדי להשיק ברית פאנלים סולאריים בגודל 700W+. ששת היצרנים חזרו על הצורך של חברות בכל שרשרת התעשייה להמשיך ולשפר את היכולות הטכנולוגיות שלהן. על ידי הקמת מערכת סטנדרטים לפיתוח מתמשך של פאנלים אלה, חבריה שואפים להאיץ את תיעוש הטכנולוגיה, ובכך להגדיל את הייצור, ולאפשר אנרגיה סולארית לכולם
מערכת ice | 
אנרגיה סולארית בישראל (צילום shutterstock, freepik)
טרינה סולאר, אחת החברות המובילות בעולם בטכנולוגיית PV חכמה ופתרונות אחסון אנרגיה, הודיעה הבוקר (רביעי) על השקת הברית 700W+ Photovoltaic Open Innovation Ecological Alliance בשיתוף עם חמישה יצרנים מובילים נוספים: Astronergy, Canadian Solar, Risen Energy, TCL Zhonghuan ו-Tongwei.
הברית היא שדרוג לברית 600W+ Photovoltaic Open Innovation Ecological Alliance, שהושקה על ידי Trina Solar בשנת 2020. היא שואפת לסטנדרטיזציה של העיצוב והייצור של פאנלים PV סולאריים 700W+. תהליך זה יהיה מכריע בשיפור יעילות שרשרת האספקה, הגברת הייצור והורדת עלויות מסוג פאנל סולארי זה.
 
Trina Solar וחמשת השותפים שלה השיקו יוזמה משותפת לסטנדרטיזציה של העיצוב של פאנלים +700W כמה ימים קודם לכן. כל יצרני ה-PV צריכים לדבוק במידות התעשייה המוסכמות הקיימות (גודל פאנל של 2384 מ"מ x 1303 מ"מ, ומרחק חור אנכי צד ארוך של פאנל של בין 400 מ"מ ל-1400 מ"מ). מרחק חור של 790 מ"מ נוסף לתקן המוצע. לצד זאת, ששת היצרנים חזרו על הצורך של חברות בכל שרשרת התעשייה להמשיך ולשפר את היכולות הטכנולוגיות שלהן.
 
תעשיית ה-PV עברה דרך ארוכה בזמן קצר, כאשר עידן ה-600W+ מפנה כעת את מקומו ל-700W+. זה הונע על ידי הצמיחה המהירה בפאנלים בעלי הספק אולטרה-גבוה ויעילות אולטרה-גבוהה, לרבות טכנולוגיית תאים ביעילות גבוהה מסוג n כגון TOPCon ו-HJT. הברית 700W+ Photovoltaic Open Innovation Ecological Alliance נוצרה כדי לתמוך בשלב זה באבולוציה של טכנולוגיית PV.
 
על ידי הקמת מערכת סטנדרטים לפיתוח מתמשך של פאנלים אלה, חבריה שואפים להאיץ את תיעוש הטכנולוגיה, ובכך להגדיל את הייצור, להפחית LCOE, לבנות עקביות בכל שרשרת התעשייה, ולמקסם את הערך של PV סולארי לאורך זמן. המשימה של Trina Solar היא אנרגיה סולארית לכולם, ועם היוזמה האחרונה הזו, החברה ממשיכה לשחק תפקיד מוביל בהגדרת העתיד של טכנולוגיית ה-PV לצד שותפיה המוערכים Trina Solar מחויבת להביא ערך רב יותר למשתמשי אנרגיה סולארית ולתעשיית ה-PV  העולמית.

(צילום: יח"צ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה