מינויים

מינוי חדש ברשת החשמל והתאורה "ארכה": מהלך אסטרטגי בהתפתחות החברה

ניר סובול מונה לסמנכ"ל שרשרת האספקה ברשת "ארכה". עם ניסיון רחב בתחום התפעול והלוגיסטיקה, סובול יצטרף לרשת החשמל והתאורה ויוביל את תחום שרשרת האספקה בתקופת ההתפתחות של החברה
מערכת ice | 
חשמל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
ניר סובול מונה לסמנכ"ל שרשרת האספקה ברשת החשמל והתאורה "ארכה". סובול, בוגר תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהמכללה האקדמית ספיר, מביא עימו ניסיון רחב בתחום התפעול והלוגיסטיקה. במשך שמונה השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל תפעול ולוגיסטיקה בקשת קמעונאות וסיטונאות בתחום הגינון, וכיהן לפני כן כמנהל המרכז הלוגיסטי של רשת הום סנטר ומנהל התפעול בחברת קליר.
מיכאל רבינוביץ, מנכ"ל "ארכה", הביע את ברכותיו לסובול ואמר שהוא משוכנע שניסיונו הרב יתרום להמשך הצמיחה וההצלחה של הרשת. סובול עצמו הביע את התרגשותו מהצטרפותו לרשת המתרחבת וציין את גאוותו להוביל את תחום שרשרת האספקה בחברה.
החברה, שנוסדה בשנת 1984 על ידי יוסף כהן וליאור ארז, החלה את דרכה מחנות קטנה במרכז תל אביב. כיום, "ארכה" מונה 19 סניפים ברחבי הארץ ומעסיקה למעלה מ-500 עובדים. הרשת המתמחה בציוד חשמל ותאורה, פועלת בתחומי התשתיות, תעשייה, מסחר ומגורים, ומשרתת לקוחות פרטיים ומוסדיים עם תמיכה טכנית מקצועית.
מיכאל רבינוביץ, מנכ״ל ארכה ציין: ״אנו מברכים את ניר על הצטרפותו לרשת. ניר מביא עימו ניסיון עשיר ומגוון בתחום ניהול שרשרת האספקה ואין לי ספק כי יתרום מניסיונו הגדול להמשך התבססות וצמיחת הרשת״.

ניר סובול (צילום: ארכה)
ניר סובול ציין: ״רשת ארכה, נמצאת בעיצומה של תנופת התרחבות בתחומי החשמל והתאורה ואני גאה ונרגש להצטרף לרשת המתפתחת ולהוביל את תחום שרשרת האספקה״.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה