טלוויזיה

רשת 13 עושה מהפכה במסך: לוסי אהריש ובעלה יגישו ביחד

בעוד כשבועיים, לוסי אהריש תגיש לראשונה עם בעלה, השחקן צחי הלוי, משדר מיוחד מכפר עזה ב-7.10 ברשת 13. השניים יגישו ספיישלים נוספים בערוץ במהלך חודש אוקטובר, לציון שנה לטבח הנורא שפתח את מלחמת 'חרבות ברזל'
מערכת ice |  4
לוסי אהריש (צילום אינסטגרם/ lucyaharish)
בפעם הראשונה, עובדים ביחד על המסך. אחרי שספגו אמירות גועליות כמו “מתבולל”, השחקן האהוב צחי הלוי שיצא להילחם בלי לחשוב פעמיים ב-7 באוקטובר, השבת הארורה בה פרצה מלחמת 'חרבות ברזל', יחד עם זוגתו לוסי אהריש שרק חגגה לפני ימים אחדים את יום הולדתה ה-43, בדרך לג'וב משותף.
בעוד כשבועיים, לוסי אהריש תגיש לראשונה עם בעלה, השחקן צחי הלוי, משדר מיוחד מכפר עזה ב-7.10 ברשת 13. השניים יגישו ספיישלים נוספים בערוץ במהלך חודש אוקטובר, לציון שנה לטבח הנורא שפתח את מלחמת 'חרבות ברזל'.

הלוי כזכור, כתב באינסטגרם שלו: "מזל טוב אהובה יפה שלי, את השמש, הים החמצן והאדמה שלי, וכמו שז׳וז׳י אומר, אנחנו אוהבים אותך עד השמים, הכוכבים, הירח ,וכל היקום כולו", אהריש הגיבה לו: "אתם החיים שלי האוויר שלי לנשימה . אהוב שלי אני אוהבת אותך".
לא מכבר הוא סיפר בראיון למאקו עם יפעת הללי: “היו רגעים שנגיד אחרי שלושה ימים ברצועה אני חוזר ולוקח את אדם לגן לפני שאני חוזר שוב לבסיס. אני זוכר שבכל כניסה התפללתי ואמרתי, בבקשה שאני לא אעציב את הילדים שלי ואת לוסי. זו הייתה המנטרה שאמרתי לעצמי".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שמחים ומאחלים בהצלחה (ל"ת)
    מחכים בסקרנות 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 3.
    זוג מהמם
    נאוה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 3
    איזה כייף לשמוע שתגישו ביחד שניכם מדהימים אנשים ערכיים. שיהייה לכם בהצלחה מחכה בקוצר רוח לכם??
    סגור
  • 2.
    לא מעניין
    חנה 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בעברית או בערבית
    סגור
  • 1.
    מהממים (ל"ת)
    אני 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור