קריירה ולימודים

ביטוח לאומי סוגר סניפים בישראל: אלו הערים שלא יקבלו שירות

בעקבות המצב הביטחוני לא תתקיים היום קבלת קהל בסניפים בצפון: חיפה, שפרעם, נצרת, נוף הגליל, עפולה, מגדל העמק, טבריה, צפת, כרמיאל, קריות, עכו, נהריה, קריית שמונה, מסעדה, קצרין ומעלות.
מערכת ice |  1
ביטוח לאומי (צילום shutterstock, Magma Images)
ביטוח לאומי ממשיך להתנהל בצל מלחמת חרבות ברזל שעברה לשלב הבא שלה עם הרחבת הלחימה בצפון חיזבאללה והודיע הבוקר (שלישי) על עדכון קבלת קהל וועדות רפואיות לתאריך 24.09.24:
בעקבות המצב הביטחוני לא תתקיים היום (שלישי, 24.9) קבלת קהל בסניפים בצפון: חיפה, שפרעם, נצרת, נוף הגליל, עפולה, מגדל העמק, טבריה, צפת, כרמיאל, קריות, עכו, נהריה, קריית שמונה, מסעדה, קצרין ומעלות.

בביטוח לאומי גם ניסו להרגיע והודיעו לקהל: "אל דאגה - אם קבעתם תור לאחד מסניפים אלו:  נעדכן אתכם שהתור בוטל במסרון אישי וכן במהלך היום נציגי הביטוח הלאומי ייצרו איתכם קשר טלפוני ויסייעו לכם ללא צורך בהגעה לסניף. 
י‌חד עם זאת הובהר גם ‎ועדות רפואיות לא יתקיימו בסניפים קריות, טבריה נהריה ועכו. לצד זאת, בשאר הסניפים הוועדות יתקיימו, וכן הסבירו: "במקרים של ביטולים נקודתיים אנחנו נעדכן את הציבור באופן פרטני".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טעות
    אשרת 09/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הכותרת שלכם מטעה, ניתן לחשוב שביטוח לאומי סוגר את הסניפים לצמיתות בפועל, הסניפים סגורים רק בשל ההפגזות על הערים, הם עדיין נותנים שירות טלפוני, וימשיכו לקבל קהל בהמשך
    סגור