מינויים

טנאבל במינוי אסטרטגי: זה ה-CPO החדש של החברה

החברה המתמחה בניהול חולשות וצמצום איומי סייבר, ממנה את שי מורג ל-CPO. מורג הצטרף לטנאבל ב-2023 באמצעות הרכישה של Ermetic, סטארטאפ חדשני בעולם ההגנה על אפליקציות ענן, בו כיהן כמנכ"ל ומייסד שותף. שי מורג: "אנחנו במשימה להמשיך להרים את הרף על ידי התמקדות בבעיות החשובות ביותר ללקוחות שלנו"
מערכת ice | 
שי מורג (צילום בן יצחקי)
Tenable (טנאבל), המתמחה בניהול חולשות וצמצום איומי סייבר, ממנה את שי מורג ל-CPO כלומר Chief Product Officer. מורג יתמקד בהאצת תהליכים וסקייל לפורטפוליו של טנאבל, כדי להניע את טנאבל לעידן הצמיחה הבא שלה על ידי בניית מוצרי אבטחה לחברות וארגונים שעוברים לענן.
מורג הצטרף לטנאבל ב-2023 באמצעות הרכישה של Ermetic, סטארטאפ חדשני בעולם ההגנה על אפליקציות ענן (CNAPP), בו כיהן כמנכ"ל ומייסד שותף. מאז, הוא הוביל והרחיב את Tenable Cloud Security, המאפשרת לצוותי אבטחה להפחית סיכונים באמצעות חשיפת ותעדוף פערי אבטחה הנובעים ממיסקונפיגירציות, הרשאות בעלות סיכון וחולשות, בפלטפורמת CNAPP אחת עוצמתית. 
"במהלך השנה האחרונה, הפכנו את טנאבל למובילת תחום ה-Cloud-first, השקענו באסטרטגיית הענן שלנו והרחבנו את היכולות שלנו בקצב בלתי פוסק", אמר עמית יורן, יו"ר ומנכ"ל טנאבל. "שי היה מרכיב מרכזי במאמצים אלו ובקידום לתפקידו כ – CPO הוא ימשיך בהרחבת אותו ביצוע מדויק שמאפיין את פתרונות הענן שלנו בכל פורטפוליו המוצרים שלנו".
למורג יותר מ-25 שנות ניסיון בניהול מוצרים, מנהיגות טכנולוגית וניהול בכיר. לפני שהצטרף ל-Ermetic, כיהן כמנכ"ל ומייסד שותף ב-Secdo, חברה בתחום אבטחת הסייבר, בה הוביל את החברה מהקמתה ועד לרכישתה המוצלחת על ידי Palo Alto Networks. מורג שימש גם כמנכ"ל Integrity-Project, חברה בתחום פתרונות קישוריות, רישות ואבטחת מידע, שנרכשה על ידי Mellanox. כמו כן, שימש במשך 10 שנים קצין ביחידת 8200 של חיל המודיעין בצה"ל.
"אנחנו במשימה להמשיך להרים את הרף על ידי התמקדות בבעיות החשובות ביותר ללקוחות שלנו. לכן, אנחנו מתמקדים יותר מאי פעם באבטחת ענן, מרחיבים את פלטפורמת ניהול החשיפה (Exposure Management) שלנו ומשתמשים ב-AI כדי להגיע ליעילות בדרכים חדשות ומלהיבות," אמר מורג. "אני נרגש מאוד מההזדמנות הזו ומצפה לעבוד עם הצוות כדי להרחיב עוד יותר את החדשנות מובילת השוק של טנאבל". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה