תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 בדרמת ענק: מי מנסה להשתיק אותה?

מגישת ערוץ 14, מגי טביבי, חושפת דרמה באינסטגרם: "באופן מפתיע ומוזר אינסטגרם מצאה לנכון להוריד את הפוסט למרות שאין כל שימוש בתכנים גרפיים. אין לצערי מענה מאנשי אינסטגרם"
תום נחום |  5
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, נמצאת בעיצומה של סערה לא קטנה באינסטגרם, כאשר הפוסט שלה על הכתבה שערכה עם עדותן המדאיגה של התצפיתניות ששירתו בשנים האחרונות ברצועת עזה הוסר מחשבונה לאחר שהפר את כללי הרשת החברתית מסיבה לא ברורה.
טביבי כתבה בסטורי שלה כך: "ניסיתי מספר פעמים להעלות את הכתבה על עדותן המדאיגה של התצפיתניות ששירתו בשנים האחרונות ברצועת עזה. באופן מפתיע ומוזר אינסטגרם מצאה לנכון להוריד את הפוסט למרות שאין כל שימוש בתכנים גרפיים. אין לצערי מענה מאנשי אינסטגרם. פתרון מוצע שלכם?". בעקבות הסטורי, משתמשים רבים החלו להפיץ באינסטגרם שלהם את הכתבה המדוברת, בעוד טביבי פרסמה אותם מחדש בסטורי שלה.
בתוך כך, ביום שלישי במהדורה המרכזית של ערוץ 14, המגישה מגי טביבי יצאה במונולוג נוקב בעקבות השתיקה והצביעות של ארגוני זכויות הנשים הבינ"ל סביב מעשי האונס: "השתיקה הרועמת של ארגוני הנשים בעולם היא לא רק מחרישת אוזניים, היא מבישה. ארגון הנשים של האו"ם מסרב לגנות את המעשים, ונשים בעצמן בוחרות להתעלם משריפה של נשים, שחיטה של ילדות או אונס ברוטלי של נערות. המסר זועק החוצה ואי אפשר להתבלבל -  יש נשים, ויש נשים. אם את אישה ויהודיה כנראה שהדם שלך שווה פחות. קמפיין ה'מי טו' ששטף את העולם בשנים האחרונות הוא לא אחר מאשר צבוע". 

עוד הוסיפה המגישה: "כמעט חודשיים לקח לארגון האו"ם לפרסם תגובה וגם היא מגומגמת. זה מעט מידי ומאוחר מידי. אז אחרי ששאלנו את עצמנו למה שתקתן? עולה השאלה עכשיו - מי אתן? כל אותן תנועות שקמו בזו אחר זו? תנועות שמתיימרות להשמיע את קולן של נשים בשם הפמיניזם. דבר אחד בטוח לא תוכלו עוד להסתיר את הפרצוף המכוער והאלים שלכן שגיליתן מאז ה-7 באוקטובר. גם אם תרצו, לא תוכלו עוד להשתיק את האמת של אחיותיי - לא עוד". 
 
אחד הגולשים שצפה במונולוג בעמוד האינסטגרם של המגישה, הגיב: "הדברים שאת אומרת חשובים. אבל למה לא באנגלית? את מי את מנסה לשכנע? את הציבור שממילא משוכנע?".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מגי טביבי
    מחמוד ע 12/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מגי מדהימה ליבי ושל חברי עימך!! אבל,מה חשבת כי ה"שטן מבלפור" ייאות כי יחשפו את מעלליו ומעללי בני בריתו בכל תחום שנתנו ידם למחדל שהיה?האומנם חשבת כי חשיפה מעין זו הפוגעת בו ובסיכויו לחזור לשלטון בבחירות שיהיו בישראל?האומנם חשבת כי מקורביו יאותו לגילוי האמת? זאת האמת ! שינאתו כלפי כל אחד שיזעק "המלך עירום"על מעשיו לא יוכל לעבור בשתיקה ולכן,נקמתו בך עשיו לא התממשה! כדאי שתעשי חושבים ,תעלי הכל בכתב ודאגי כי כל המידע שברשותך,יחשך לכל ובעולם הרחב באם דבר יקרה אותך!!
    סגור
  • 4.
    לא יפה לה שיער שתעשה קרחת (ל"ת)
    כמו נינט 12/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 3.
    כולנו אילה
    ביביסט 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה לא בסדר עשתה כתבה אל תצפניות מה קשור עכשיו רצח נשים. אם הייתה עושה כתבה על רצח נשים הייתם אומרים למה לא עשית כתבה אל תצפניות. תתחילו לדבר אמת לכתוב אמת ולא כל דבר שאתם רואים בצד הימין הנכון והיפה לחפש מה לשאול. לאילנה דיין לגברת וייס לכל החברות האחרות שלכם מותר לעשות כתבה ספציפית אבל למתוקה והיפה שלנו מתי אסור
    סגור
  • 2.
    ״מטא״ השמאלנים האלה... טוב, את תמיד יכול לעבור ל״מייקי״
    גל 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ??
    סגור
  • 1.
    תקופה אפלה .גם הקומוניזם בסיוע פראבדה קרא לעצמו נאור .
    יעקב 12/2023/10
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השתקה השתקה של כל מי שהוא לא אתה . להפסיק לצפות בערוצים המסכסכים .
    סגור