תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 משתולל: "מבחינתם שלא ננצח"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, במתקפה נגד בן כספית: "גם בן כספית עכשיו פנה לעדכון "לא משמח במיוחד, אולי אפילו עצוב" בדבר רצח של חטוף. מתי מתחיל הפסטיבל סביבו? או שרק לברדוגו עושים את זה?"
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, נועם פתחי, במתקפה חריפה נגד מגיש 'פגוש את העיתונות', פאנליסט חדשות 12 ושותפו של ינון מגל לשידור ב-103FM, בן כספית, בשני ציוצים תוקפניים, בהם כתב בין היתר: "גם בן כספית עכשיו פנה לעדכון "לא משמח במיוחד, אולי אפילו עצוב" בדבר רצח של חטוף. מתי מתחיל הפסטיבל סביבו? או שרק לברדוגו עושים את זה?".
בנוסף, פתחי כתב נגד כספית כך: "הבן כספיתים רואים את תמונות הכניעה המדהימות של מחבלים, מזהים הכרעה מתקרבת. בגלל זה הם עם פרצוף עצוב מדכדכים עם "לצה"ל אין זמן", "האמריקאים לוחצים". לא יכולים לראות הישג ישראלי כרגע. זה חזק מהם. הם הקדישו את כל החיים, הטורים והמשדרים לביבי. ומבחינתם שלא ננצח יותר מדי".
 
בתוך כך, בטורו הקבוע במעריב בסוף השבוע כתב העיתונאי בן כספית על שגרת הביזה של ממשלתנו. הוא מזכיר את האבסורד המדיני. באותו יום שבו נופל בנו של הרמטכ"ל ה־21 גדי איזנקוט, מתפרסם (ב"הארץ") ששר החוץ מתכוון להנפיק דרכון דיפלומטי לבנו של ראש הממשלה. יום קודם, מעבירה הקואליציה בקריאה ראשונה תקציב מושחת.
"מכל הדברים המחרידים שקורים לנו כאן לאחרונה, דווקא העניין הזה של התקציב הוא המקומם ביותר. קשה למצוא ישראלי שלא נפגע ישירות או בעקיפין ממה שקרה כאן". עוד מזכיר כספית בטורו כי יש לנו עדיין 137 חטופים בעזה, ביניהם נשים, קשישים וחולים. מעל עשרת אלפים פצועים, חלק ניכר מהם באורח קשה.
עשרות אלפי נפגעי טראומה. 200 אלף מפונים. הגליל עומד שומם. הכלכלה מתרסקת. התאבדויות. דיכאונות. עשרות נשים שנאנסו באכזריות בידי חיות אדם. אלפי עסקים קורסים ועצמאים מתפרקים. מאות אלפי מילואימניקים מגויסים. מאות אלפים חוששים מכל דפיקה בדלת. ומול כל זה, בקואליציה עסקים כרגיל.
לא רק שהמשרדים המיותרים, שעולים מיליארדים, לא בוטלו. מתברר עכשיו שבתקציב החדש שהשודדים אישרו השבוע, אותם משרדים מיותרים קיבלו תוספות תקציב. קרן מרציאנו הביאה את הדוגמאות: משרד ירושלים של השר מאיר פרוש עלה מ־24 מיליון שקלים ל־68 מיליון. משרד המורשת של עמיחי אליהו, שהוא בכלל פיצול ממשרד ירושלים, היה 74 מיליון.
כספית מדגיש את משרדה של גילה גמליאל. ומגדיר אותו "המשרד המיותר ביותר". משרד המודיעין (שלא היה ב־7 באוקטובר), קוצץ מ־25 מיליון שקלים ל־22 מיליון. לעג לרש. ההיסטוריה לא תסלח ולא תשכח. "אנחנו נזכור מי לקח מדינה משגשגת, פורחת, מובילה ונאורה, והפך אותה לאלימה קיצונית ומושחתת. הממשלה הנוכחית היא שם נרדף לשואה מודרנית" סיכם כספית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה