דיגיטל וטק

יוסף חדאד נגד אינסטגרם: "בחרה צד במלחמה הזו"

פעיל ההסברה הערבי-הישראלי ממשיך לתקוף את הרשת החברתית בתואנה שהיא פרו-פסלטינית, ומשתף פוסט נוסף שלו שנמחק על ידה. זו אינה הפעם הראשונה בה חדאד סופג ביקורת ביחס לתכנים שהוא מעלה
מערכת ice |  1
יוסף חדאד (צילום ביחד ערבים זה לזה, freepik)
יוסף חדאד התפרסם בתקופה האחרונה בזכות פועלו הרב בזירה ההסברתית למען ישראל ברחבי המדיה החברתית. בשל כך, מצליח גם להרגיז פעילים פרו-פלסטינים רבים המדווחים ללא הרף על פעילותו.
בחשבון האינסטגרם הפרטי שלו, חדאד מעלה מדי יום תכנים רבים המציגים את האמת הישראלית אל מול תכנים שקריים המופצים בפלטפורמות החברתיות. אחת הרשתות בה הוא לוקח חלק פעיל היא אינסטגרם, שמתגלה כלא ממש ידידותית כלפי ישראליים.
חדאד שיתף הבוקר (חמישי) צילום מסך של פוסט נוסף שהעלה בעבר ואינסטגרם בחרו להסיר בטענה שהוא "מנוגד להנחיות הקהילה" שלה. "ככה מתחיל כל בוקר שלי בימים האחרונים" שיתף בייאוש, "מרגיש שאינסטגרם בחרה צד במלחמה הזו...".
 

זו בוודאי אינה הפעם האחרונה בו פוסטים העוסקים בהסברה ישראלית נמחקים, ומשפיענים רבים העוסקים בהצגת הצד הישראלי כדוגמת חדאד (ששיתף בעבר טענות כנגד הרשת החברתית) ימשיכו לסבול מאותה התופעה.
אינסטגרם היא פלטפורמה חברתית תחת חברת "מטא" המנוהלת על ידי איש העסקים היהודי מארק צוקרברג, שסופג ביקורת על חוסר המעורבות שלו בנושא ואף התעלמות מוחלטת מהצד הישראלי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אינסטגרם מוחק בלי הבחנה פרו ישראלים
    יעקב הגנן 12/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תגובות בלתי תוקפניות בכלל שמצדדות בישראל ומאשימות את החמאס נמחקות
    סגור