תקשורת ומדיה

אמו של אחד החטופים: "לא רוצה עסקה, שצה"ל ישחרר אותו"

כתב ערוץ 14, תמיר מורג, שיתף בשיחה עם דיצה, אמו של אבינתן אור שנחטף לעזה ביחד עם זוגתו נועה ארגמני: "אני לא רוצה עסקה. אני אוהבת את הבן שלי מאוד, אבל אני אוהבת את כל הילדים של עם ישראל, ועסקה תביא לעוד רציחות וחטיפות. אני רוצה רק דבר אחד - שצה"ל ישחרר אותו"
תום נחום |  4
תקיפה צה"ל ברצועת עזה (צילום פלאש 90/ עטיה מוחמד)
בצל האסון הכבד במלחמת 'חרבות הברזל' עם מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, שגבתה את חייהם של לפחות 1200 נרצחים (מספר שלצערנו עלול להמשיך ולטפס), כאשר על רקע ההתגייסות למען חיילי צה"ל ומשרתי המילואים שגויסו בעקבות מצב החירום, כאשר הכאוס הגדול סביב נושא הנעדרים והחטופים שנלקחו על ידי מחבלי חמאס לתוך רצועת עזה, לצערנו, עדיין בשיאו.
כתב ערוץ 14, תמיר מורג, שוחח מחוץ לקרייה בתל אביב עם אמו של אחד החטופים - אבינתן אור, שעל פי תיעודים נחטף לרצועת עזה, ביחד עם זוגתו, נועה ארגמני, כאשר לאחר השיחה עם האם, דיצה, מורג כתב בטוויטר כך: "מחוץ לקריה פגשתי אמש את דיצה, אמא של אבינתן שנחטף על ידי חמאס לעזה. היא עמדה שם עם תמונה של בנה, ויחד עם בני משפחתה וחבריו הם ניגשו לכל רכב שיצא מהבסיס והתחננו בפני הקצינים והשרים שיחזירו אותו. אמרתי לה שאני מבין לחלוטין מדוע היא דורשת עסקת שבויים, ואז שמעתי את המילים המדהימות האלה: "לא הבנת, אני לא רוצה עסקה. אני אוהבת את הבן שלי מאוד, אבל אני אוהבת את כל הילדים של עם ישראל, ועסקה תביא לעוד רציחות וחטיפות. אני רוצה רק דבר אחד - שצה"ל ישחרר אותו". העוצמה הבלתי נתפסת הזאת, שחזקה יותר מכל מטוס ופצצה שכותשים את עזה, היא הסיבה שבזכותה ננצח".
 
בתוך כך, פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, יקי אדמקר, יצא בקריאה נרגשת לסייע למשפחה שאחד מבניה נרצח במתקפת הטרור הרצחנית ובן משפחה נוסף שלה עדיין מוגדר נעדר.
יקי אדמקר שיתף את הבקשה הכואבת לסיוע בתרומות וכתב כך: "חברים - עזרה!! תשתפו!! זה יוסי ריבלין מבית שמש, בן להורים עם 12 ילדים. ארבעה אחים שלו היו במסיבה ברעים. גיגי בן 18 נרצח, אביעד בן 23 נעדר ושני אחים נוספים חזרו ב״ה הביתה בשלום. המשפחה מחוסרת כל, הם נדרשים לעזרה כלכלית כלשהי בתקופה הקרובה. האבא מרוסק ולאחרונה סגר עסק. האמא לא בטוח תחזור לעבוד מהשבר הנורא שחוו. יוסי פשוט מתחנן לעזרתו של עם ישראל ״כדי לעלות חיוך קטן על פניהם של אבא ואמא״ אני שם כאן את הפרטים שהוא שלח לי - פייבוקס וביט 0534312677 (ירוחם האבא) בנק - בנק מזרחי מס׳ חשבון 537601 מס׳ סניף 437 עש ירוחם וענת ריבלין מי שקשה לו לעזור כלכלית, תשתפו בבקשה!".
 
בנוסף, גם ינון מגל יוצא למבצע התרמה כאשר כתב: "חרדים רבים הפכו בימים האחרונים ל"תומכי לחימה"..  ארגון חברים לנתינה והחברותא שלי הרב דוד אליה דרוק מסתובבים כבר 3 ימים בצפון ומחלקים לכל החיילים שם מכל טוב בזכות תרומות של עם ישראל ואנשים טובים. אפשר לתרום להם בביט".

בתוך כך, המגיש תקף את אברמוביץ' וכתב כך בטוויטר: "בימים קשים אלה אני משתדל להמנע מהתכתשות עם מטורללי מחנה 'רק לא ביבי' שמנצל גם את הטרגדיה שפקדה אותנו להמשך ההסתה. אבל הייתי מצפה מאחד ממהנדסי התודעה הראשיים שהובילו את מדינת ישראל לאסון האסטרטגי שבו היא נמצאת לדבר קצת יותר חלש, שלא לא לומר: לשתוק. "אתה מדבר מדם ליבך אמנון" עאלק".
 עוד כתב בהתייחסות לקטע אחר אותו שיתף: "בתירוץ שיש סרטון שרץ ברשתות... שידרו היום בערוץ 12 לפחות פעמיים באופן מלא סרטון תעמולה נגד נתניהו. הם בקמפיין מלא מלא נגד ראש הממשלה בזמן מלחמה. פוגעים בחוסן הישראלי".
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    מכירה את דיצה מלפני שנים . היא מרצה מדהימה בבית הספר לפ
    שלומית 11/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בבית הספר לפסיכולוגיה יהודית . היתה מהמרצות שתמיד הדהימה אותנו בחכמה שלה , בכריזמטיות שלה . אני לא מופתעת שהיא עומדת שם ומפגינה כך. זה מתאים לה כי היא אחת עם עוצמות גבוהות שבאמת אין הרבה כמוה. שבע"ה , בנן , אבינתן , יגשים את שמו - שאבא בשמיים יתן לך אותו בריא ושלם כמו שנתן לך אותו כשנולד ונתתם לו את שמו. ובע"ה גם נעמה המתוקה והיפהפייה תחזור שלמה ובריאה איתו .
    סגור
  • 3.
    לדיצה היקרה בנשים
    מנחם ורבין 10/2023/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלום דיצה הדגולה בנשים ראיתי אותך היום בערוץ 14 ונפעמתי מגודל הרוח וההקרבה. אני מאחל לך שיתקיים בך מה שנאמר בספר בראשית כ"ב - קחי נא את בנך את יחידך אשר אהבת את אבינתן ולכי לך אל ארץ המריה והעלי שם לעולה על אחד ההרים אשר אמר אליך. זכות גדולה נפלה בחלקינו עם ישראל שיש לו אישה כמוך. אני מייחל ומאחל לך שיתקיים באבינתן קידוש השם באופן מלא ובזכות הקורבן של אבינתן - עם ישראל יזכה לניצוץ הגאולה במהירה בימינו. זאת תהייה לי זכות גדולה לקרוא קדיש ישראל על אבינתן. אמן. ישר כוח
    סגור
  • 2.
    טימטום
    בויבוי 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא צריך עסקה לקחת את האסירים הבטחונים וכול יום לחסל עשרה עד שאנשינו ישתחררו זה נקרה מעשה הומני מי שחס על עמו
    סגור
  • 1.
    שבויים
    ישראלי 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 1
    גיבורה אמיתית
    סגור