תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 מותקף בשידור חי: "לא נסלח לכם"

שיראל חוגג, שאחותו נפצעה במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס בכפר עזה, במתקפה חריפה על נתניהו ובן גביר בראיון לאמיר איבגי בערוץ 14: "דוני ראש הממשלה, תצא החוצה, תלך לתקשורת ותתנצל שאלפי אנשים נרצחו במשמרת שלך! אתה יכול לספר סיפורים עד מחר. נתניהו ובן גביר גרמו לאחותי להישרף בבית שלה"
תום נחום |  6
ערוץ 14 (צילום מסך)
מלחמת חרבות ברזל בעיצומו של יומה החמישי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,200 ישראלים, בעוד על פי הערכות לפחות 130 ישראלים נחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (רביעי) כנעדרים, בעוד יותר מ-3,000 בני אדם נפצעו, מתוכם גם בני משפחתו של שיראל חוגג, שאחותו נפצעה במתקפת הטרור הרצחנית של מחבלי חמאס בכפר עזה.
חוגג התראיין לאמיר איבגי בערוץ 14 והראיון הבלתי נשכח בו הגיב בזעם לשאלותיו של איבגי: "האזרחים נלחמו לבד, האסון הבלתי נתפס הזה רשום על שמם של כל חברי הכנסת, על ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו, על השר לביטחון פנים שקורא לעצמו השר לביטחון לאומי, האנשים הבלתי אחראיים האלו שאפילו לא לוקחים אחריות, אתם לא מעניינים, מנהיגים בלתי ראויים, אתם לא ראויים לעם הזה, תקחו אחריות ותבנו את העם הזה. יש לכם אחריות לחבר אותנו אחרי ששיסיתם אחד בשני, יש לכם אחריות גבוהה מאוד להתנצל בפני העם הזה, אדוני ראש הממשלה, תצא החוצה, תלך לתקשורת ותתנצל שאלפי אנשים נרצחו במשמרת שלך! אתה יכול לספר סיפורים עד מחר".

"ואיפה אתה אדון צייצן בן גביר? אתה אלוף העולם בלספר סיפורים, איפה אתה אדון אקדח של טוויטר? אני מתחייב באופן אישי אני אבוא דין איתכם אחד אחד, 120 חברי כנסת, אדוני ראש הממשלה, בן גביר, כל המיליציה הזאת שנהייתה נגד עם ישראל. אנחנו עם ישראל, ימין, שמאל, אוהבי המדינה, מוכנים למות למען המדינה, תושבי הדרום, בגופנו הגנו על המדינה, אם עוד אחד מכם יקרא למישהו מצד ימין או שמאל 'בוגד', ישסה אחד בשני, אנחנו לא נסלח לכם, תסתכלו מה קורה עכשיו כשאנחנו ביחד, אף אחד לא יכול עלינו".
איבגי הגיב: "שיראל, אני מבין את הכאב, אבל יש הרבה מאוד סוגיות שאנחנו נמנעים מלהיכנס אליהן בימים האלה", חוגג ענה בזעם: "אין סוגיות ובלי תירוצים אדוני, בלי סוגיות, אין סוגיות! יש פה עם שנשחט אדוני! אין סוגיות! אל תייפה את זה ואל תסובב את הסיפור. אין סוגיות! אל תגיד לי ברור! אני יודע שזה לא נוח לך, אין סיפור אדוני! יש פה עם שנשחט! לא רוצה לשמוע אותך! שהממשלה תצא החוצה ותתנצל! אין לך זכות לשאול עוד שום שאלה חוץ מלהתקשר עכשיו לבנימין נתניהו ולשר לביטחון פנים שגרם לאחותי להישרף בבית שלה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    כל הכבוד לו! מי יהיה מאמין שנמצא קצת אמת אפילו בערוץ 14 (ל"ת)
    רון 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 4.
    תערוך מטומטם
    מממ 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברי המערכת קיבוצניקים ?
    סגור
  • 3.
    קצת שפיות
    מממ 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    עם כל הכאב תצפה בכל הראיונות של אהוד ברק בחודש האחרון ואחכ תתלונן
    סגור
  • 2.
    אחדות אמיתית
    נתנאל 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כדי להצליח לפעול ולשנות צריך בראש ובראשונה לטפל בבית משפט. כשהכנסת מחוקקת חוקים לטובת האזרחים ובית המשפט מעדיף את זכויות האדם של המחבלים אז אי אפשר להביא כך ביטחון!! המחבלים עצמם אמרו שהפגנות השמאל (שממש לא מוכן לקבל את תוצאות הבחירות הדמוקרטיות) הם נתנו רוח גבית להוצאת המתקפה לפועל. אז אנחנו בהחלט שותקים ולא מנסים לחרחר ריב ומחלוקת, אבל מה שאת. עושה דווקא מייצר מחלוקת וגם טענותיך לא נכונות. נ.ב. זכיתי לגור בגוש קטיף ומהקיבוצים האלו היו מפגינים מולנו ביציאה מהגוש עם שלטים ״ושבו בנים לגבולם״ ולא היו מוכנים לשמוע אותנו. מאוד חבל שזו הדרך שהיינו צריכים לעבור כדי לחזור לאחדות הראויה לעמנו. יהי רצון שמכאן תמיד נמשיך ביחד
    סגור
  • 1.
    עזבו אותנו מהאנשים האלה. גם מהשכול עושים פוליטיקה (ל"ת)
    דורון 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • ביבי עשה קריירה מהשכו. אז תסתום אדיוט. (ל"ת)
    הבן של החזירה 10/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור