תקשורת ומדיה

ניב רסקין מתפרק בשידור חי בזמן הקראת שמות הנופלים

מגיש חדשות 12, ניב רסקין, השתנק ולא הצליח לדבר במשך מספר שניות בזמן שנאלץ להקריא את שמותיהם של 14 חללי צה"ל נוספים שנפלו בקרב ושמם הותר לפרסום, כל זאת שניות בודדות בלבד לאחר שנאלץ להודיע כי מספר הנרצחים עלה ועומד כעת על לפחות 1,200
תום נחום |  1
ניב רסקין (צילום מסך קשת 12)
מלחמת חרבות ברזל נכנסת ליומה החמישי, כאשר נכון לשעה זו אושר כי נרצחו לפחות 1,200 ישראלים, בעוד על פי הערכות לפחות 130 ישראלים נחטפו ונלקחו כשבויים לרצועת עזה, כאשר רבים מוגדרים עדיין, גם היום (רביעי) כנעדרים, כאשר האולפנים השונים בערוצי הטלוויזיה המרכזיים של ישראל ממשיכים לעבוד מסביב לשעון, כולל בשעות הקטנות ביותר של הלילה, כאשר באולפן חדשות 12 נרשם הבוקר (רביעי) רגע קשה וכואב במיוחד.
מגיש מהדורת החדשות הבוקר, העיתונאי הוותיק ניב רסקין, השתנק ולא הצליח לדבר בשידור במשך מספר שניות עת נאלץ להקריא את שמותיהם של 14 חללי צה"ל נוספים שנפלו בקרב עם מחבלי החמאס, כל זאת שניות לאחר שנאלץ לעדכן כי מספר הנרצחים עלה למספר בלתי נתפס של לפחות 1,200 קורבנות.
בתוך כך, במהלך השידור אותו הובילה מגישת חדשות 12 סיון רהב מאיר בסביבות השעה 3:00 בלילה נרשמה דרמה ענקית באולפן, כאשר במהלך ראיון אותו ניהלה רהב מאיר עם אורית שפיץ, דוברת הישוב מורשת, לפתע נשמע רעש גדול באולפן, כאשר הבהלה על פניה של סיון רהב מאיר הייתה ניכרת. 

מה שהתברר במהרה שקרה הוא שאחד הפאנליסטים באותו משדר, העיתונאי הוותיק אמיר בר שלום, איבד את ההכרה בשידור חי ונפל, כאשר בהמשך צוות מד"א גם הגיע לאולפן בכדי לבדוק את מצבו של בר שלום, שלדבריה של רהב מאיר התאושש במהרה והתעשת. איחולי בריאות איתנה גם מאיתנו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איפה עובדי הרווחה,איפה עובדי המדינה
    רווחה 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זו הבדיחה של עובדים סוצייאלים במשרד הרווחה.הביתה כולם.רק מאמרים ומחשבים.עבודה על הקהילה
    סגור