תקשורת ומדיה

ינון מגל נגד חדשות 12: "הובילו את מדינת ישראל לאסון"

מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14, ינון מגל, במתקפה קשה נגד חדשות 12 והפרשן אמנון אברמוביץ': "הייתי מצפה מאחד ממהנדסי התודעה הראשיים שהובילו את מדינת ישראל לאסון האסטרטגי שבו היא נמצאת לדבר קצת יותר חלש, שלא לא לומר: לשתוק. "אתה מדבר מדם ליבך אמנון" עאלק"
תום נחום |  14
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
על רקע האסון הכבד במלחמת 'חרבות הברזל' עם מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס, שגבתה את חייהם של לפחות 900 נרצחים (מספר שלצערנו עלול להמשיך ולטפס), כאשר על רקע ההתגייסות למען חיילי צה"ל ומשרתי המילואים שגויסו בעקבות מצב החירום, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, שיצא למתקפה חריפה נגד חדשות 12 והפרשן אמנון אברמוביץ'.
מגל תקף את אברמוביץ' וכתב כך בטוויטר: "בימים קשים אלה אני משתדל להמנע מהתכתשות עם מטורללי מחנה 'רק לא ביבי' שמנצל גם את הטרגדיה שפקדה אותנו להמשך ההסתה. אבל הייתי מצפה מאחד ממהנדסי התודעה הראשיים שהובילו את מדינת ישראל לאסון האסטרטגי שבו היא נמצאת לדבר קצת יותר חלש, שלא לא לומר: לשתוק. "אתה מדבר מדם ליבך אמנון" עאלק".
 עוד כתב בהתייחסות לקטע אחר אותו שיתף: "בתירוץ שיש סרטון שרץ ברשתות... שידרו היום בערוץ 12 לפחות פעמיים באופן מלא סרטון תעמולה נגד נתניהו. הם בקמפיין מלא מלא נגד ראש הממשלה בזמן מלחמה. פוגעים בחוסן הישראלי".
 
בתוך כך, מגל חשף סיפור מרגש של התגייסות למען החיילים בסניף ארומה בישפרו סנטר במודיעין כאשר פרסם את ההודעה שנשלחה אליו על ידי חיילי מילואים שזכו בסניף ארומה המדובר ליחס מיוחד ואהבה רבה: "היי ינון, נקודת נחמה קטנה להעלאת המורל: ארומה במתחם ישפרו במודיעין לא מוכנים לקחת לנו שקל אחד על ארוחת ערב וקפה. אנחנו שלושה מילואימניקים על מדים, וזהו. גם דחפו לנו עוד בקבוקי מים ועוגות, שלא ביקשנו - רק לפנק. אגב, אין חנות אחת שנותנים לחיילים לשלם בה. אין על העם שלנו בעולם. תודה על התמיכה!".

בתוך כך, לפני יומיים הרוחות המשיכו לסעור ואף גרמו לפיצוץ שידור תוכניתם של ינון מגל וחיים לוינסון ב-103FM, תוך עימות פיזי בין השניים. מגל התעצבן מדבריו של לוינסון ופשוט קם, העיף ממנו את אוזניות השידור וצעק על לוינסון: "עוף החוצה, אני אעיף אותך מפה, אני אוציא אותך מפה, שמעת?", לוינסון הגיב: "יא אפס, אתה רוצה להביא לי מכות?", מגל השיב: "כן, אני אביא לך מכות, עוף החוצה".
לוינסון הגיב לנושא וכתב בחשבון הטוויטר שלו כך לצד הסרטון: "האספסוף הביביסטי יוצא משליטה", בעוד בהמשך, לאחר שרבים תקפו בחריפות את מגל, הוסיף: "שחררו מינון. סולח ומוחל לו. אלו ימים קשים, כולם מתוחים עד הקצה. יש דברים יותר גדולים מאוזניות שעפו וכמה מילים מיותרות". עם זאת, יש לציין כי השידור חודש לאחר הפסקת פרסומות.
 

תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    הממשלה אשמה בלבד ! מה קשור חדשות 12 ?
    אורח 10/2023/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ומה הקשר חדשות 12 למלחמה ???? עד כדי כך הוא מת על בנימין נתניהו והממשלה הכושלת שלו שהוא מאשים מערכת לא קשורה?? אמאלה כמה דיבורי שטויות בבנאדם אחד. מי שאחראי לכל המחדל הזה זה הממשלה. התקשורת תפקידה לדווח ולהעביר חדשות ודעות ולא לקבל החלטות מדיניות.
    סגור
  • 11.
    יינון מגל בושה בושה בושה
    אשרי המאמין 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יבוא יום יינון מגל ואולי תבין מה עשית בשנים האחרונות. תמכת בטפילים חסרי תועלת, תמכת בקשקשנים חסרי יכולת, תמכת בשקרנים ובפושעים. וכל אלו מרכיבים היום את ממשלת האימפוטנציה הגרועה ביותר והמזיקה ביותר שהיתה כאן מעולם. תרמת אישית להרס המדינה בזמן כל כך קצר. ועכשיו באסון שנפל עלינו, ממשלת הקשקשנים הזו מתגלה במלוא ערוותה. אפס יכולות ביצועיות. אפס עמידות. אפס ממלכתיות.
    סגור
  • בושה
    ציפי 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מגל למד מביבי להאשים את כולם העיקר שיצא נקי מכל השקרים שהוא מפיץ בערוץ שלו .עוד אנשים כמוך ואז באמת לא תיהיה מדינה כל מילה שלך זה ארס
    סגור
  • 10.
    ח"כ רגב: "אנחנו אופוזיציה לוחמת. אין כאבי בטן על חיילים (ל"ת)
    חרדי משתמט 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 9.
    כפרה עליו
    ינון צודק 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 3
    גבר שבגברים ומאמין בבורא עולם שיברך אותו ושכמותו האלוהים א מ ן
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    ערוץ 12
    אמיר יצחק 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ערוץ 12 -קללה תיקשורתית
    סגור
  • 7.
    ינון מגל, אתה שופר של ממשלת המחדל הגרועה ביותר!!!
    דוידא 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    7 6
    תתבייש לך! זו ממשלת המחדל הגרועה ביותר מקום המדינה!!! זו ממשלה בה יושבים מושחתים, עבריינים מורשעים וראש ממשלה העומד לדין פלילי!!!
    סגור
  • 6.
    חי ומתפרנס משנאה.. ערוץ 14 ביקש מעובדיו לא להתייצב למיל (ל"ת)
    מגל הוא אפס 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 5.
    ינון מגל צודק
    עמך 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    6 8
    הגיע הזמן להחריש את מקהלת הנזק למדינה.
    סגור
  • 4.
    ינון צודק בכל מילה
    תמר 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 8
    דם הנרצחים על כתבי ועיתונאי ערוץ 12
    סגור
  • עצוב להאשים ערוץ טלוויזיה
    אמת לאמיתה 10/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבין איך אפשר להאשים מישהו חוץ מזה ששלח מזוודות של כסף במשך 15שנה וטיפח ומימן את האויבים. ועכשיו כולכם עיוורים עם זכרון של דג או מה?
    סגור
  • 3.
    כל הזמן מסיתים. תרחמו על הצופים.
    שי לי 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    1 5
    השדרנים בערוץ 12 בדם שלהם להסית לא שמעתי מהם מילה טובה. אף פעם. אדון ברק ברח לא אומרים מילה. במדינה מתוקנת היו מחליפים אותכם לא מתאימים אתם עושים רע בשעה שהעם בצרה בושה.
    סגור
  • 2.
    ינון מגל - תת חי מסוג קרציה. צריך להשמיד!
    מפנה הזבל 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    4 5
    זבל של האנושות. אתה אחד האשמים הראשיים במצב הנוכחי. זורע רעל מקצועי - כמו עקרב. יש להעמידו לדין בגין הסתה ושקרים.
    סגור
  • 1.
    תופעה שלא תאומן
    יפר 10/2023/10
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אחד שכמעט כל שהוא אומר הוא הנדסת תודעה מלין ומכפיש
    סגור