תקשורת ומדיה

כוכב 'הפטריוטים' בערוץ 14 דורש מהממשלה: "אפס רחמים"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, איתמר פליישמן, בקריאה לתגובה קשה על רקע מתקפת הטרור המשולבת של חמאס בעוטף עזה: "יש יותר יהודים מתים היום מאשר במאורעות תרפ"ט ויותר מבפרעות קישינב. להיות עם חופשי בארצנו זה לגרום לכל אנטישמי נאו נאצי שעושה פוגרום כזה ביהודים, להצטער על הרגע שבו דמיין לרצוח יהודים בארצם. בכל האמצעים כולל גירוש מאסיבי, ועם אפס רחמים, אין פעולה מוסרית יותר מזו בעולם"
תום נחום | 
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
ערוץ 14 חתום היום (שבת) על פארסה מביכה במיוחד. על רקע המלחמה חסרת התקדים שיצאה מרצועת עזה ובמסגרתה אושר כי נרצחו לפחות 200 ישראלים (מספר שצפוי לצערנו לעלות בשעות הקרובות), עם אלפי שיגורי טילים, חטיפת ישראלים לתוך הרצועה, כיבוש של היישובים צמודי הגדר והרצח חסר ההבחנה, הערוץ היה אמור לעלות לראשונה בתולדותיו לשידור ביום שבת, אך זה לא קרה.
פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ, איתמר פליישמן, הגיב בצורה קשה עם צאת השבת: "יש יותר יהודים מתים היום מאשר במאורעות תרפ"ט ויותר מבפרעות קישינב. להיות עם חופשי בארצנו זה לגרום לכל אנטישמי נאו נאצי שעושה פוגרום כזה ביהודים, להצטער על הרגע שבו דמיין לרצוח יהודים בארצם. בכל האמצעים כולל גירוש מאסיבי, ועם אפס רחמים, אין פעולה מוסרית יותר מזו בעולם".
עם צאת השבת, מגיש 'הפטריוטים' בערוץ 14ינון מגל, החל לצייץ בנושא וכתב בטוויטר (X.COMׂ) שלו כך: "הגיע הזמן לנכבה 2. זיקוקי שמחה ביפו, עכשיו. גורם בשב"כ: לא ידענו דבר על התקפת חמאס". בהמשך התייחס גם למקומות שמציעים מחסה לתושבי עוטף עזה והדרום וכתב: "לכל התושבים גברים ונשים היקרים *יש לנו מקלט גדול בבית כנסת* *רחוב גלבוע 11 גבעתיים* *כיבוד שתיה מיזוג אפשר לישון* לפרטים ניסים כפיר והרב שלמה בצרי 0549477980. בית הכנסת רמת אשכול בחיפה, ערוך לארח בלינה ומזון משפחות מהדרום באהבה ובחיבוק גדול. לפרטים: 0526105006 יהודה. נא לשלוח הודעה עם מספר הנפשות הנדרש לאירוח. בשורות טובות".
 
תחילה הודיע העיתונאי בועז גולן כי התקבלו היתרים מרבנים שיאפשרו את השידור והחל בשעה 9:00 עודכנו הצופים של הערוץ שתוך זמן קצר יגיעו העובדים אל האולפן כדי לשדר את הנעשה ביום שבת, אבל תוך שעתיים כל הבשורות על כך נמחקו מהרשתות החברתיות והערוץ לא שידר בשבת ולא עדכן כלל.

גיל משעלי ממאקו עדכן: "גורמים בערוץ 14: "לאחר התייעצויות נוספות . לא עולים לשידור עד לצאת השבת", זאת לאחר ששעות קודם לכן דיווח: "אנשי חדשות 14 הוקפצו לאולפנים ובקרוב יתחילו לשדר. זאת הפעם הראשונה שהערוץ ישדר בשבת. ובצדק יש לציין".
העיתונאית איריס לעאל כתבה: "תודה לכל העיתונאים שנמצאים בשטח, מדווחים ועושים הכל תוך סיכון עצמי כדי לפזר את הערפל בשעה שהדרג המדיני לא מוסר מידע ולא מדבר לציבור. בכל השעות האלה ערוץ 14 מגלה אפס אחריות עיתונאית, לא משדר וכתביו לא נמצאים בזירות הרבות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה