תקשורת ומדיה

כוכב הפטריוטים במתקפה נגד היועמ"שית: "עבריינית ופורעת חוק"

פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב, הגיב בזעם לסירובה של היועמ"שית גלי בהרב מיארה להתייצב בפני ועדת הבדיקה של פרשת 'פגסוס': "היא עבריינית ופורעת חוק. על פי חוק ועדות חקירה כל אזרח ישראלי שמוזמן לוועדה חייב להתייצב. משה דרורי צריך להוציא לה צו הבאה, יבואו אליה שוטרים וייקחו אותה לוועדה"
תום נחום |  5
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
אחרי שהיועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, החליטה לסרב להתייצב בפני ועדת הבדיקה של פרשת פגסוס, כאשר פאנליסט 'הפטריוטים' בערוץ 14, אלדד יניב הגיב לנושא בזעם ותקף את היועמ"שית: "צריך להגיד עליה בעברית מדוברת שכולם יבינו, היא עבריינית ופורעת חוק. במדינת ישראל לוועדת חקירה שיש לה סמכויות של ועדת חקירה ממלכתית, על פי חוק ועדות חקירה כל אזרח ישראלי שמוזמן לוועדה חייב להתייצב".
"אם משה דרורי מתייחס אל עצמו ברצינות כיו"ר הוועדה הוא יוציא לה צו הבאה, יבואו אליה שוטרים וייקחו אותה לוועדה. אין צו ביניים היא תופיע בפני הוועדה. ואני אומר לרוני אלשיך ואביחי מנדלבליט וכל האנשים האחרים, אתם הפעלתם כלי נשק כנגד 1,800 אזרחים ישראלים לכל הפחות. העניין הזה יתברר עד תום, אתם לא תתחמקו ממנו, זה לא יעזור לכם. האמת תצא לאור ומי שעבר עבירה יעמוד לדין".
 
בתוך כך, כל זאת שבוע לאחר שבעקבות הרצח המחריד שהתרחש בבסמת טבעון, המשטרה דרשה ממשרד המשפטים גישה לתוכנת הרוגלה "פגסוס" על מנת לפענח את המקרה והיועמ"שית בהרב מיארה החליטה לאשר למשטרה את השימוש ברוגלה, כך לפי פרסום ראשון של N12.
כזכור, אתמול נרצחו חמישה קרובי משפחה, ארבעה גברים ואישה אחת בשנות ה-30 לחייהם. המפכ"ל שבתאי הגיע לזירה עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שאמר: "אני מביע זעזוע עמוק מהאלימות וממרחץ הדמים בחברה הערבית שגבה קורבנות נוספים".
מקרה הרצח הזה הגיע לאחר שמוקדם יותר נרצח גבר בן 50 בחיפה, במשטרה סבורים כי הרצח בבסמת טבעון הגיע כנקמה על הרצח מוקדם יותר בחיפה.  המפכ"ל שבתאי התייחס למקרה הרצח בזירה ואמר שהרוצחים הם "טרוריסטים". הוא הוסיף ואמר: "נחצה פה קו אדום, מי שביצעו את הרצח הזה הם מחבלים, זה פיגוע. המשטרה תעשה הכול על מנת להגיע לרוצחים".
מאז תחילת השנה נרצחו בסך הכול 188 ישראלים שמשתייכים למגזר הערבי, מתוך המספר הזה 13 מהנרצחים הן נשים. לשם השוואה, באותה תקופה בשנה שעברה נרצחו 80.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אלדד יניב
    עמוס גלמן 10/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על אלדד יניב כל מילה או פרשנות שלו היא אמיתית שמביאה לציבור דברים שלא היינו יודעים מעולם אני גאה ושמח לשמוע את אלדד יניב אחד ויחיד
    סגור
  • 4.
    המפטי דמפי
    משה 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש ביצה מזוקן ומזוייף. מי אתה בכלל?
    סגור
  • 3.
    יש חוק אחד ללבן ולשחור לימין ולשמאל
    ימין 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בושה וחרפה שעובדת ציבור ששתקה כול הזמן בהיותה יועצת מטעם סער בממשלת הגניבה העלוב של אוהדי רוצחי ילדים רעמ ובנט שכינה רעמ חמאס,ועכשיו מוזמנת לועדה לא תגיע שתעצר לילה באבו כביר או הפקדה כספית ככה נהוג אם מי שמסרב להגיע לסימון ועדה או בית משפט,לא תעצור אין חוק בישראל
    סגור
  • 2.
    זה מה יש
    הרוב רוצים את טלי 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נלחם עליה
    סגור
  • 1.
    לעשות ממנה טיארה. (ל"ת)
    מיכאל 10/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור