תקשורת ומדיה

דרמה רפואית בערוץ 14: הכתב חשף כי נדבק בקורונה

כתב ערוץ 14 ושליח הערוץ לאירופה, נתי לנגרמן, חשף את הדרמה הגדולה לפני טיסה והציג תמונה של בדיקת הקורונה שיצאה חיובית: "המזוודות ארוזות אבל הקורונה חוזרת. אאחל לעצמי רפואה שלמה"
תום נחום | 
ערוץ 14 (צילום מסך)
אחרי שמגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, נאלצה לעבור בשבוע שעבר הליך רפואי ונעדרה משידור למשך מספר ימים (וכבר חזרה למסך ביום שני), כעת נרשמת בערוץ 14 דרמה רפואית נוספת, כאשר כתב הערוץ ושליח ערוץ 14 לאירופה, נתי לנגרמן, חשף בפני עוקביו ברשתות החברתיות כי חלה בקורונה - מה שימנע ממנו לעלות על טיסה עליה היה אמור לעלות.
לנגרמן העלה לחשבון הטוויטר (X.COM) שלו תמונה של המזוודה הארוזה שלו לקראת הטיסה ובידו בדיקת קורונה ביתית ועליה שני פסים אדומים: "המזוודות ארוזות אבל הקורונה חוזרת. אאחל לעצמי רפואה שלמה".
 
כזכור, מגישת חדשות ערוץ 14מגי טביבי, חשפה בשבוע שעבר כי אחרי בדיקה שגרתית שעברה, טביבי נאלצה לעבור ברביעי הליך רפואי להסרת נגע חשוד בפניה. בשל כך, המגישה האהובה של חדשות 14 לא הופיעה על המסך למשך מספר ימים, אבל החשד הוסר והעיקר הבריאות וביום שני טביבי אף חזרה לשידור לשמחת הצופים אחרי חופשה קצרה בטורקיה, כאשר הזכר היחיד שנותר להליך הרפואי אשר עברה הוא פלסטר קטן על הלחי. טביבי התייחסה לקאמבק באינסטגרם שלה וכתבה כך: "חזרתי אליכם, תודה לאל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה