תקשורת ומדיה

הפטריוטים בערוץ 14 בהפתעת ענק: מה קרה בשידור?

על רקע ההחלטה להקים ועדת בדיקה בפרשת פגסוס, 'הפטריוטים' ביצעו מהפכה בשידור והחליטו באופן חד פעמי לפתוח את התוכנית בדרך שונה ומפתיעה במיוחד: "באופן חד פעמי, יוצא דופן ואקסטרווגנטי"
תום נחום |  3
ינון מגל (צילום פייסבוק/ הפטריוטים)
רגע לפני שהוא מקבל בחזרה לשידורי תוכניתם ב-103FM את בן כספית אחרי היעדרות בת יותר מחודש בעקבות פיצוץ הענק ביניהם בשידור חי, מגיש 'הפטריוטים', ינון מגל, החליט להשתעשע אמש (ראשון) בשידור וסיפק הפתעה חד פעמית ויוצאת דופן לצופי 'הפטריוטים' בערוץ 14, כאשר אחת הפינות האהובות ביותר בתוכנית, 'הלפיד הלילי', שלועג לאמירותיו הסותרות של ראש האופוזיציה יאיר לפיד, הוגשה כבר בפתיחת התוכנית, ולא בסיומה כבדרך כלל.
שרון גל פנה לינון מגל ואמר בזמן העברת השידור ממהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14 לאולפן 'הפטריוטים': "הבנתי שיש לך לפיד לילי כבר בפתיחה, הבאת לפיד לילי משהו משהו הבנתי". ינון מגל הגיב לשרון גל ומגי טביבי: "הערב באופן חד פעמי, יוצא דופן ואקסטרווגנטי אנחנו פותחים בלפיד הלילי. כמו שאמרתי לשרון ומגי, באופן חריג, חריג, אנחנו פותחים בלפיד הלילי".

במסגרת 'הלפיד הלילי' המדובר ששודר אמש (ראשון) על רקע ההחלטה להקים ועדת בדיקה לפרשת פגסוס, נשמע קטע בו לפיד הצהיר בגל״צ על ועדת הבדיקה על שימוש המשטרה ברוגלות: "כשאנשים לא רוצים לעבוד הם מקימים ועדות". לאחר מכן, הושמע קטע ישן של לפיד באמירה סותרת בעת התפוצצות פרשת פגסוס: "לגבי פרשת פגסוס ומשטרת ישראל, צריך עוד השבוע להחליט על הקמת חקירה, ממלכתית או ממשלתית, שתחקור את הפרשה באופן עצמאי ובלתי תלוי. זה הצעד הנכון לעשות, אסור להתעכב אפילו רגע אחד נוסף".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    נו?
    אורן 10/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם עדיין מתייחסים לחלול נבוב הזה.לפיד חלול לא שווה התיחסות בשום מצב.
    סגור
  • 2.
    לפיד לא אשם
    אבי 08/2023/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לפיד לא אשם הוא שוכח מה שאמר .כדי לשקר חייבים זיכרון טוב וללפיד אין
    סגור
  • 1.
    לפיד אחד הליצנים הפוליטיים הגדולים
    אור 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שהיהוא אי פעם בפוליטיקה . כמעט לכל מה שהוא מתנגד היום הוא תמך בעבר!!
    סגור