תקשורת ומדיה

סערה בשידור הפטריוטים בערוץ 14: "מה הטמטום המוחלט הזה?"

על רקע הביקורות הקשות נגד השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, על רקע אמירתו בחדשות 12 בשבוע שעבר, אלדד יניב התפוצץ במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14: "בוגי יעלון באמת חושב שבן גביר וסמוטריץ' מרוויחים מרצח ערבים, זאת תוצאה של 'רק לא ביבי' של כל כך הרבה שנים. הגיע הזמן שיכריזו על זה כמחלה. למה אתם מפיצים את הטמטמת הזאת ולמה אתם מדביקים אנשים אחרים בטמטום המוחלט הזה?"
תום נחום |  2
הפטריוטים (צילום ויקיפדיה)
אחרי סערת דבריו של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בחדשות 12, שלוותה בשלל ביקורות, כולל גם מכיוונה של הדוגמנית הבין לאומית בלה חדיד ומצד רבים בתקשורת, כמו גם הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר, משה 'בוגי' יעלון, כאשר בין הדברים הקשים, נטען גם כי בן גביר ושר האוצר בצלאל סמוטריץ "מרוויחים מרצח ערבים", מה שלא עבר חלק בגרון של ינון מגל וחבריו בפאנל 'הפטריוטים' בערוץ 14.
אלדד יניב התפוצץ אתמול (שבת) במהלך שידור 'הפטריוטים' בערוץ 14 ותקף: "כשאתה רואה בן אדם כמו בוגי יעלון ואתה מתרשם שהוא באמת חושב ככה, זה מה שהוא חושב, זאת תוצאה של 'רק לא ביבי' של כל כך הרבה שנים, הגיע הזמן שארגון הבריאות הבינלאומי יכריז על זה כמחלה, זה באמת מחלה, זה לא צחוק. אתה רואה אנשים רציניים, הוא רציני, זה לא איזה בן אדם מ'יש עתיד' שהדביקו לו דף מסרים ואמרו לו 'תקריא את זה', הוא באמת חושב את מה שהוא אומר. כשאני רואה אנשים אינטיליגנטיים, היו חברים שלי, שמדברים ברצינות על הדרת נשים ודיקטטורה, ועל זה שאנחנו 'קליק אחד מלהיות איראן'. עכשיו אני מבין שאחרי הבחירות אנשים נבהלו, אבל אחרי שבעה - שמונה חודשים, תתנגדו לביבי, תצאו נגדו לרחובות, תרצו להחליף אותו, תעבדו בלהחליף אותו, אבל מה זה קשור לטמטמת הזאת? למה אתם מפיצים את הטמטמת הזאת ולמה אתם מדביקים אנשים אחרים בטמטום המוחלט הזה?".

כזכור, זאת לאחר שהשר איתמר בן גביר גרם לסערה בדבריו באולפן חדשות 12 והספיק לצאת נגד הדוגמנית בלה חדיד, אחרי המתקפה שלה נגדו באינסטגרם. תחילת הפרשה בראיון של בן גביר ביום רביעי לחדשות 12, בו אמר "הזכות שלי, של אשתי ושל הילדים שלי להסתובב ביהודה ושומרון יותר חשובה מזכות התנועה של הערבים. זכות החיים שלי קודמת לזכות התנועה. זו המציאות".
חדיד, כמו גורמים נוספים בעולם ובהם הבית הלבן, גינתה את דברי השר לביטחון לאומי, שיתפה אותה ל-60 מיליון העוקבים שלה וכתבה: "בשום מקום ובשום זמן, במיוחד בשנת 2023, חיים של מישהו צריכים להיות יקרים משל אדם אחר. בגלל המוצא, התרבות או רק בגלל השנאה הטהורה שלהם".
 
בן גביר הגיב ופרסם בטוויטר שלו: "לשונאת ישראל בלה חדיד, בוקר טוב. ראיתי שלקחת אתמול קטע שלי מתוך ראיון, והפצת אותו לכל העולם במטרה להוציא אותי גזען וחשוך. אני מזמין אותך אליי לקרית ארבע, לראות איך אנחנו חיים פה, איך כל יום נרצחים פה יהודים שלא עשו שום דבר רע לאיש בחייהם, איזה איומים אני אשתי והילדים מקבלים יום יום ממחבלים שגרים פה על ידי.
"אז כן, הזכות שלי ושל אחיי היהודים לנסוע ולחזור הביתה בשלום בכבישי יהודה ושומרון, גוברת על הזכות של מחבלים שמיידים עלינו אבנים ורוצחים אותנו. לא מתנצל ולא חוזר בי מדבריי. אגיד אותם גם עוד 1,000 פעם. עם ישראל חי".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השמאל
    א 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איבד כל דרך ההפסד בבחירות הורג אותם
    סגור
  • 1.
    מה אתם רוצים
    אבי 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתם השמואל לא יותר טובים מיאימן
    סגור