תקשורת ומדיה

מגיש ערוץ 14 פנה למשטרה: "זו הטרדה מינית"

מגיש ערוץ 14, אראל סג"ל, הגיב לסרטון מצעדת הנשים בבני ברק ובו מפגינה הרימה את חולצתה בהתרסה מול צעירים חרדים: "זו עבירה על החוק. זו הטרדה מינית", תוך תיוג של משטרת ישראל
תום נחום |  1
אראל סגל (צילום ערוץ 14)
העיתונאי יהודה שלזינגר, כתב 'ישראל היום' ופאנליסט קשת 12, חשף אמש (חמישי) בזעזוע בטוויטר שלו סרטון ובו מפגינה מרימה את חולצתה בהפגנתיות לעבר צעירים חרדים בצעדת הנשים בבני ברק וכתב: "הפגנה נגד ממשלה - סבבה. הפגנה נגד רפורמה - סבבה הפגנה נגד גיוס - סבבה. נגד מה אקט ההתערטלות המכוער והאידיוטי הזה?!".
מי שהגיב לכך הוא הצייצן הימני 'גאיוס', ששאל בפשטות: "מה זה?", לצד תמונתה של המפגינה מרימה את חולצתה מול הצעירים החרדים, בעוד מי שהשיב לו היה מגיש 'הדו"ח' בערוץ 14, אראל סג"ל, שכתב בתגובה: "זו עבירה על החוק. זו הטרדה מינית", תוך שהוא מתייג את משטרת ישראל.
 
כזכור, זאת לאחר הסערה באולפן 'שישי בבוקר' בקשת 12, במסגרתה הפאנליסט יהודה שלזינגר תקף: "הייתי שם אתמול, יש פער מאוד גדול בין אנשים שמדברים בצורה הגיונית על המחאה והכל נכון ויפה לבין ההפגנה המכוערת שהייתה שם, זו הייתה אצבע בעין, מי שבא לשם הגיע לעורר פרובוקציה ואני צילמתי את הסרטון המכוער הזה של מישהי שמרימה את החולצה בהתרסה מול חרדים".
גלית גוטמן השיבה: "בני ברק זה לא חלק ממדינת ישראל? אני לא יכולה להגיע לשם 5 דקות מהבית שלי?", שלזינגר: "את יכולה, בטח שאת יכולה, אבל את לא יכולה להוריד שם חולצה". גוטמן: "אני הורדתי חולצה? נשים שמגייסות את הילדות שלהן לצבא לא הגיעו לשם להשמיע את קולן". שלזינגר: "אבל לבוא ולהוריד חולצה זה גועל נפש, למה לעשות את זה? זה בסדר? זה גועל נפש", גלית: "אני אמרתי שזה בסדר?".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה הטרדה בזה?? (ל"ת)
    פרסיפל 08/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור