תקשורת ומדיה

אחרי ההופעה בערוץ 14 - שי גולדשטיין חוטף: "זו*ה של התקשורת"

שי גולדשטיין התארח בתוכנית 'הדו"ח' של אראל סג"ל בערוץ 14, וחטף מרועי ברק, עורך 'לילה כלכלי' לשעבר: "שי גולדשטיין: ״אשמח לבוא שוב״. איך קראו לזה פעם? זונה של תקשורת. המפיקה מתקשרת: התשומי התורן מתייצב מיד". גולדשטיין הגיב: "סתם יש לך טינופת בראש, למה הראש שלך חושב סמרטוט וזונות וכל מיני טנפת אחרת?"
תום נחום | 
שי גולדשטיין (צילום פייסבוק/ שי גולדשטיין)
הקומיקאי ומגיש הרדיו שי גולדשטיין, שחזר בחודשים האחרונים לאולפני הטלוויזיה לאחר שהחל לבקר באופן גלוי את המחאה נגד הרפורמה במערכת המשפט ואת ראשיה, התארח אמש (רביעי) בתוכנית 'הדו"ח' עם אראל סג"ל בערוץ 14 וחטף ביקורת קשה ברשתות החברתיות בעקבות כך.
גולדשטיין אמר בסוף השידור כאשר נשאל על ידי סג"ל אם הוא נהנה: "כן נהניתי מאוד, אשמח לבוא שוב", מה שהצליח לעורר משום מה את זעמו של ראש מערכת החדשות של 'גלובס' לשעבר ועורך 'לילה כלכלי' של חדשות 13 לשעבר, רועי ברק, שכתב על כך בטוויטר: "שי גולדשטיין: ״אשמח לבוא שוב״. איך קראו לזה פעם? זו*ה של תקשורת. המפיקה מתקשרת: התשומי התורן מתייצב מיד. *מבלי לפגוע בנשים שמנוצלות בז*ות".
 
גולדשטיין הגיב: "סתם יש לך טינופת בראש.. אשמח לבוא עוד פעם כי נהניתי.. ודברים שאני נהנה מהם אני רוצה לעשות שוב.. בטח גם אתה.. למה הראש שלך חושב סמרטוט וזונות וכל מיני טנפת אחרת? מחשבות באנרגיה שלילית.. זה יעשה אותך חולה..". ברק ענה: "״טינופת בראש״ - גיחי. פשוט עצוב מאד לראות אותך מהנהן כן-כן כמו בובה על דשבורד בזמן שתנועות הפנים הנבוכות שלך מגלות שאתה חושב שזה סרטון עלוב. ניחא, לזה התגלגלת. לזה ולעשות חיפוש בטוויטר על השם שלך כדי לראות מה אמרו עליך. מחכה לגלגול התקשורתי הבא שלך בקוצר רוח".
בהמשך, שי גולדשטיין גם העלה ציוץ עם צילום מסך מההתכתבות עם ברק וכתב: "אני ממש לא נפגע מכאלה דברים. אני עושה מה שאני נהנה לעשות, ונהניתי אז אני אשמח לבוא שוב.. אבל הוא רואה סמרטוט וז*נה. זה מוח שמכוון על תדר של מחשבה שלילית ורעה. אלו שמטנפים עלי מבלבלים אותי עם מישהו שזה נוגע בו. אבל חבל לי על הבחור כי מחשבות כאלו לא בריאות. לא לנשמה ולא לגוף. חבל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה