תקשורת ומדיה

שי גולדשטיין משתולל: "למה לא מעיפים אותו מהאולפן?"

הקומיקאי ומגיש הרדיו שי גולדשטיין במתקפה נגד חיים לוינסון על רקע הסרטון מהוויכוח הסוער שלו ושל יהודה שלזינגר באולפן 'חדשות הבוקר' של ניב רסקין שרץ מחדש ביממה האחרונה ברשתות החברתיות: "אם הוא ימני מזרחי אותם אנשים שעכשיו עפים עליו היו קוראים לו בבון, אבל לוינסון מהשמאל, אז הוא גיבור מהולל"
מערכת ice |  13
שי גולדשטיין (צילום פייסבוק/ שי גולדשטיין)
בקטע וידאו שמתרוצץ ברשתות החברתיות, נראה עימות גדול שנרשם לפני כחצי שנה באולפן של 'חדשות הבוקר' בקשת 12, כאשר חיים לוינסון התנפל על פאנליסט אחר, יהודה שלזינגר, בגלל דברים שאמר ולא נעמו לו כל כל. המגיש, ניב רסקין, נאלץ לצאת בעצבים נגד לוינסון ולבקש ממנו להפסיק להפריע באופן כזה שהוא לא נהג בעבר.
מי שתקף את התנהלותו של רסקין באירוע הוא מגיש 'פגוש את העיתונות' בן כספית, בעוד מי שדווקא בחר לתקוף את לוינסון ואת התמיכה בו והתנהלותו באותו ויכוח מדובר שמציף משום מה ביממה האחרונה את הרשתות החברתיות הוא דווקא מי ששימש כפאנליסט ב'פגוש את העיתונות' עד לא מזמן, הקומיקאי ומגיש הרדיו שי גולדשטיין.
כזכור, בוויכוח המדובר לוינסון הזדעק נגד שלזינגר שדיבר על נשאלים במחאה שלא יודעים להסביר מה היא וצעק: "די כבר עם הזלזול והבוז לדעות של אנשים, אתה יושב פה ומקשקש זה בלתי נסבל, די אי אפשר עם הדבר הזה, מישהו ברחוב לא ידע להסביר את הרפורמה, זה שיטת שלזינגר שאנשים לא מבינים. אתה מייצג את האנשים הכי מביכים בישראל, אתה כלום ושום דבר די, הוא מתחיל".

רסקין גער בו: "חיים די, מספיק כבר, חיים די סיימת? תעצור עכשיו, תעצור עכשיו, הוא לא מתחיל עכשיו, אתה כל הזמן מתחיל". שלזינגר המשיך להסביר את משנתו וגם הפעם לוינסון זעם: "אני לא יכול לשמוע את זה, שופר, דבר שופר מי הביא את ההתנתקות, אני לא מאמין שאני עיתונאי, אני שובר את התעודה שלי פה באולפן".
מי שביקר בחריפות את התנהלותו של לוינסון ואת התמיכה בו, כאמור, הוא שי גולדשטיין, שכתב בטוויטר כך: "אם הוא ימני מזרחי אותם אנשים שעכשיו עפים עליו היו קוראים לו בבון... היו נותנים אותו דוגמא להתנהגות ברברית. מציינים איך הוא מנופף בידיים. מגחכים על השפה הנמוכה. לא מבינים איך נותנים לו במה ולמה לא מעיפים אותו מהאולפן. מקננים על התרבות הקלוקלת שאנשים כמוהו מביאים עלינו. אבל הוא לוינסון מהשמאל אז הוא גיבור מהולל היום".
 
אמש (רביעי) בן כספית שיתף את הקטע וכתב: "רק שאני לא מצליח להבין למה רסקין אומר כל הזמן ״חיים די״. מה לא נכון במה שלוינסון אמר כאן? מה לא נכון, רסקין? הליכוד לא הביא את ההתנתקות (שלזינגר מספר כאן שבליכוד אומרים שלא התייעצו איתם לפני ההתנתקות)? ציבור המפגינים באמת לא יודע על מה הוא מפגין? זה הכל הוראות ממשרדי פירסום? אשכרה?".
 
תגובות לכתבה(13):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 8.
    שמאל מחלה ממארת
    לצןי חצר 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    3 1
    הפרצוף הצבוע של השמאל, כן הם לא מבינים ברפורמה, הם בריונים נגד הממשלה הרבה לפני הרפורמה, הם דבילים עם מוח מקוצץ, למה שיבינו.
    סגור
  • 7.
    גברת לוין
    לוין /סון 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לוינסון.ברמה של . בקווים.....הפוסטר... שיצטרך לצמד המגעיל שם מקומו. כמו שנותנים לצמד המגעילים מקום שם מקומו של אדון לוין..
    סגור
  • 6.
    כולנו זה שלזינגר (ל"ת)
    רנית 08/2023/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 5.
    בן כספית מתגעגעים. אלוף. אתה מהמם!! (ל"ת)
    ימין זה לא ביבי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 4.
    גולדשטיין עלה והצלח
    ימין 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    10 1
    שלזינגר עשה מאיל ברקוביץ' סמרטוט עשה ממנו קציצות , הרבה בריאות לשי גולדשטיין ויהודה שלזינגר עלו והצליחו
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    שרון עשה את ההתנתקות בלי הליכוד
    אורה 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מי שהבין את ההתנתקות הוא אריק שרון שהיתנתק בעצמו מהליכוד והקים מפלגה לבד עים כמה שמלאנים וכמה ליכודניקים שפרשו אז הליכוד לא הביא את ההתנתקות אלא שרון שרצה לכפר על השחיתיות של בניו ועים התיעציות של כמה אנשי רוח כמו גרוסמן ואב יהושוע וכו
    סגור
  • ביבי הצביע בעד הליכוד
    ביבי תעמולת שקר 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תפסיקו לבלבל לנו את המוח! אין קשר בין שני האירועים. די לתעמולת השקר!!!
    סגור
  • היחיד שכולם בנו עליו שיצא נגד שרון ויעצור את הטירוף
    יאיר 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היה ביבי שהצביע בעד ופרש כשכבר זה היה מעשה עשוי
    סגור
  • 2.
    לוינסון נראה ערס (ל"ת)
    רק 14 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • ליצנות
    ראי 08/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וכספית?
    סגור
  • ??
    מימי 08/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאיפו אתא יודע איך נירא ערס? ההה נכון כמוך
    סגור
  • 1.
    מופע האנשים העלובים
    anj 08/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 7
    התקופה הזו תשאיר איתה הרבה זבל מאחור. זבל שיישפט על ידי ההסטוריה ואולי גם על ידי המשפחות שלהם. אנשים חסרי כשרון ומתוסכלים שזחלו בעליבות לדלתה של משפחת נתניהו ולבור השופכין של הכהניסטים וביקשו נדבות . מי אמר גולדשטיין , גולדן ואלדד יניב ?
    סגור
  • יותר איכותיים מכל המגישים בערוץ 14 השקרן (ל"ת)
    ערוץ 14 לא חוקי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור