תקשורת ומדיה

ינון מגל מוכן לקאמבק של בן כספית: פיצוץ נוסף בדרך?

ינון מגל ובן כספית יחזרו לשדר היום ביחד ב-103FM אחרי שכספית נעדר מהתוכנית למשך למעלה מחודש זכר לפיצוץ הגדול בין השניים בשידור - מגל מחמם מנועים וספק מכין את הקרקע לפיצוץ נוסף: "יש ועדות שהוא נגד, יש ועדות שהוא בעד, אבל מחר הוא חוזר, וזה יהיה נחמד. 9 בבוקר, 103 אף אם, מציע לכוווולם, לא לנמנם!"
תום נחום |  2
בן כספית וינון מגל (צילום יונתן בלום, באדיבות רדיו 103fm)

אחרי למעלה חודש של נתק, ינון מגל לבן כספית יחזרו היום (שני) לשדר ביחד לראשונה מאז הפיצוץ האחרון ביניהם שגרם להם להרוס את השידור והאחרון עזב לפני ארבעה שבועות שוב את השידור בכעס ולא המשיך את התכנית ב-103FM מאז. כאשר לקראת הקאמבק, ינון מגל מחמם מנועים ויש שיטענו שאף מכין את הקרקע לפיצוץ נוסף עם שותפו לשידור.

מגל בחר להעלות צילום מסך של ציוץ שהעלה כספית ב-2018 שקורא להקמת ועדת חקירה ממשלתית בנוגע לפרשת הצוללות, בעוד כעת, מגל בחר להזכיר את הציוץ ההוא של כספית על רקע הקמתה של ועדת בדיקה בנושא פרשת פגסוס: "יש ועדות שהוא נגד, יש ועדות שהוא בעד, אבל מחר הוא חוזר, וזה יהיה נחמד. 9 בבוקר, 103 אף אם, מציע לכוווולם, לא לנמנם!".
החופשה שלקח כספית מהתחנה בהפתעה כדי לברוח מהסיטואציה לא הצילה את המצב והיא הלכה והתארכה עד כדי כך שהחלו שמועות על עזיבה ואף מונו לו מחליפים זמניים עד יעבור זעם. אמש (ראשון) הודיע דוד ורטהיים: "דיווחים בסוכניות הבינ"ל: מחר בן כספית חוזר לשדר עם ינון מגל. בהצלחה!"



בתחנת 103FM, למרות הנתק, המשיכו להשקיע מאמצים כדי שבן כספית בכל זאת ישוב לתוכנית הפופולארית שלו ושל מגל. בינתיים את המשבצת אייש כאמור העיתונאי חיים לוינסון בכל בוקר ולעיתים חברת הכנסת לשעבר רויטל סויד או יריב אופנהיימר ופעם אחת אפילו רון קופמן.

כספית למעשה לא חזר לתכניתם המשותפת אחרי הפיצוץ בשידור בתחילת חודש יולי וביקש כמה ימים של ״פגרה מהתוכנית״. החופשה שלו הפכה לנתק אמיתי, כאשר נראה שגם העזיבה של המנכ"ל אור צלקובניק לחדשות 13 לא עזרה להרגיע את הרוחות, שכן הוא היה מפייס בין השניים פעם אחר פעם.
 



בתכנית האחרונה ששידרו, כספית צייץ בטוויטר שלו: "ינון מגל, בשיטותיו הידועות, ניסה לסתום לי את הפה אתמול ברדיו 103FM. הוא גם הצליח. לא נתן לי לדבר ונאלצתי לנטוש. זו הייתה, לדעתי, הוראה מלמעלה. אבל זה לא עזר. הם הובסו ללא תנאי והם יובסו גם בהמשך. כי הציבור הישראלי התעורר".
 



עוד הוסיף: "אם אתם נתקלים במגל, עדכנו אותו שלא רק שעמית בכר טאטא את העבריין המורשע בחזרה למקום ממנו הגיח, הוא גם בוגר קרן וקסנר! נשבע לכם. וזה עוד לפני הפרסום על המפגש לכאורה בין נתניהו לג'פרי אפשטיין. את זה תספרו ליאיר נתניהו, אם תתקלו בו במיאמי".
 

מגל הגיב לו במהרה: "היי בנצ'וק א. די לבכיינות. לא סתמתי לך את הפה. דיברתי.. ב. די לפארנויה. לא קיבלתי שום "הוראה מלמעלה" ג. די למגלומניה. אין קשר בין זה שנטשת את השידור לבחירות בלשכה [ד. האמת פשוטה: הפורמט לפיו אי אפשר לנהל דיאלוג ושאם חלילה אני אומר משהו אתה מקלל, מיצה את עצמו. די לאלימות"
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ינון מנגל הוא טרול בתשלום... (ל"ת)
    אחד 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    בן כזבית מודיע משטרתי בזוי ! (ל"ת)
    אסף 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור