תקשורת ומדיה

בן כספית נגד ערוץ 14: "איך המטנפים האלה ישנים בלילה?"

בן כספית התייחס לתשובת הרשות השנייה לתלונתה של ח"כ יוליה מלינובסקי לרשות השנייה נגד ערוץ 14 על רקע סערת דבריו של כתב הערוץ, הלל ביטון רוזן, על הפיגוע המזעזע בגבול מצרים: "מתברר שהגיעו 3,000 תלונות. אגב, התחקיר ניקה לגמרי את הלוחמים שנפלו מכל הרינונים והרמזים שפוזרו"
תום נחום |  1
בן כספית נגד ערוץ 14 (צילום טוויטר/ בן כספית, pixabay, מסך ערוץ 14)
על אף שהחליט לתבוע דיבה את מי שסילפו את דבריו, כאשר מעולם לא אמר מפורשות כי החיילים שמתו בגבול מצרים לכאורה יכולים היו לקיים יחסים לא ראויים שהובילו למותם לכאורה, הלל ביטון רוזן חטף לא מעט אש בעקבות דבריו, כאשר בתוך כך, יכול להיות שערוץ 14 הסתבך בעקבות אותה אמירה מדוברת, כאשר הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, שקיבלה למעלה מ-2,000 תלונות, הוציאה לערוץ הפרה לכאורה.
מי שהגיב לתלונות והציג את התגובה אותה קיבלה תלונת חברת הכנסת יוליה מלינובסקי מ'ישראל ביתנו', הוא העיתונאי הוותיק ומגיש 'פגוש את העיתונות' של חדשות 12, בן כספית, שכתב: "המענה לתלונת ח"כ מילינובסקי נגד ערוץ 14 על הטינופים של "מגיש" ו"כתב צבאי" בעניין הלוחם והלוחמת שנפלו בדרום. מתברר שהגיעו 3000 תלונות. וייפתח "הליך הפרה". אני שואל את עצמי, איך שני המטנפים ישנים בלילה. אגב: התחקיר ניקה לגמרי את הלוחמים שנפלו מכל הרינונים והרמזים שפוזרו. ה' יקום דמם, ושמם הטוב".
 
בהודעה שפורסמה ע"י הרשות השנייה נכתב כך: "בעקבות ההתבטאויות בתוכנית בערוץ 14 ביחס לפיגוע בגבול מצריים, הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו הוציאה הפרה לכאורה לערוץ 14. כמו כן, למעלה מ-2,000 תלונות הגיעו בנושא לנציב".
בתוך כך, הלל ביטון רוזן חשף מספר הודעות מאיימות שקיבל על רקע הסערה סביבו, מצד אדם בשם עידו, שכתב לו כך: "אין מספיק מילים לתאר כמה רע אני רוצה שיהיה לך בחיים יא חתיכת בן של זונה שונא ישראל. אתה כל מה שרע במדינה הזאת. באמת חבל שלא השפריצו אותך על הקיר יא שרמוטה". על כך הגיב ביטון רוזן: "מזל שאין להורים שלי טוויטר".
 
ביטון רוזן גם עלה לשידור ברדיו גלי ישראל בתוכניתם של פאנליסט 'הפטריוטים' יותם זמרי ופאנליסט 'שבע' עם אילה חסון בכאן 11 נועם פתחי, ואמר: "מי שבחר לקחת את הדברים שנאמרו באולפן ולעוות אותם בצורה מרושעת כאילו חלילה רמזתי לאיזשהו קשר בין הלוחמים שהוא לא מקצועי, עשה כאן מעשה שלא יעשה".
זמרי הגיב: "מדהים שהביקורת על הלל ברשתות ובקרב היאיר לפידים הרבה יותר גדולה מהביקורת על צה"ל שבגלל המחדלים שלו שלושה חיילים לא איתנו". הלל ביטון רוזן הגיב: "הביקורת שלי במקרה הזה היתה על שמירה ממושכת של 12 שעות גם אם מדובר על שומרים מאותו המגדר. אבל גם אם הביקורת שלי על גדוד מעורב מכאן ועד לקחת את זה בצורה מרושעת כאילו רמזתי לקשר אינטימי בין הלוחם ללוחמת. מאיפה הרוע לעשות את זה?".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בן כספית אך אתה ישן בלילה??
    סימה 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שקרים ועוד שקרים על ביבי
    סגור