תקשורת ומדיה

מגישת ערוץ 14 מגי טביבי נפרדת: "יהי זכרו ברוך"

מגישת מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, מגי טביבי, נפרדה מהצלם אביב חופי ז"ל, שהלך לעולמו בסוף השבוע: "איש יקר ואהוב על הבריות. יהי זכרו ברוך"
תום נחום |  5
מגי טביבי (צילום מסך ערוץ 14)
לאחר שהצלם המוכר והמצליח אביב חופי ז"ל, שתפקד במשך למעלה מ-20 שנה כאחד הצלמים המובילים בעולם יחסי הציבור, וכמו כן גם צילם הפקות אופנה רבות, הלך ביום חמישי האחרון לעולמו בגיל 55, התגובות בברנז'ה שמבכות על לכתו ממשיכות לזרום, כאשר אחרי הפרידה של אופירה אסייג מחופי, וזו של אילנית לוי, הגיע תורה של מגישת חדשות ערוץ 14, מגי טביבי, להיפרד.
מגי טביבי, שמגישה את מהדורת החדשות המרכזית של ערוץ 14, לעתים לבדה ולעתים לצידו של שרון גל, העלתה לסטורי שלה באינסטגרם צילום מסך מתוך הכתבה על מותו של אביב חופי וכתבה: "איש יקר ואהוב על הבריות. יהי זכרו ברוך".

אילנית לוי העלתה מחדש את ההספד שכתב אדם סרור, לשעבר עורך וואלה סלבס, לחופי, ובו נכתב: "אביב חופי לא היה סתם צלם אירועים, הוא היה צלם עם נשמה - כזה שלא הפריע למצולמים או הציק להם אלא חיכה יפה ופנה אליהם בנימוס בשביל לבקש לצלם אותם. אביב התחיל את דרכו בתור תחביב כי אהב לצלם ולאט לאט הפך את זה למקצוע. במהלך השנים ניסיתי לכעוס עליו או לריב איתו בענייני עבודה - אבל באמת שאי אפשר היה כי הוא פשוט לא איפשר את זה... כזה היה אביב... תמיד רגוע ותמיד מחייך. אין הרבה נשמות טובות כמו חופי ועכשיו הנשמה הזו הלכה למקום טוב יותר. יהי זכרו ברוך. נתגעגע אליך אביב". לוי הוסיפה: "לקחתי את המילים שלך, תיאור מדויק לאיש מקסים שלצערנו העולם איבד".
כידוע, זאת לאחר שאשת התקשורת הוותיקה, מגישת קשת 12, אופירה אסייג, נפרדה מחופי ז"ל כאשר כתבה בחשבון הת'רדס שלה על הצלם אביב חופי שהלך לעולמו בגיל 55: "עצוב, עבד מולי מספר פעמים באופן אדיב, נעים, תמיד מכבד ומקצועי. יהי זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אופירה
    רחל 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהי זכרו ברוך
    סגור
  • 4.
    מי רואה ערוץ 14...?
    חי 08/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מי רואה
    סגור
  • 3.
    מגי המדהימה הפרידה הבאה שלך מערוץ 14
    מומי מועלם 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    3 5
    איראן 14 איראן 14 איראן 14
    סגור
  • 2.
    בושה לכם
    רפול 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כתבה שלמה על אדם שנפטר ולא מצרפים תמונה שלו אז מי חשוב הנפטר או הסלבס שמספידים אותו?
    סגור
  • 1.
    תמיד שאני רואה אותה מגי טביבי מצחיקה אותי
    שייקה 08/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש לה לוק שמדמיין אותה מול מראה איך אני יפה..וואוו . אני יפה..
    סגור