תקשורת ומדיה

yes עושה מהפכה בשידורים: משחקי ליגת העל ישודרו לראשונה בסלולר

חברת yes הודיעה כי תחל לשדר את משחקי ליגת העל גם בסלולר, לראשונה בישראל. החברה חתמה על הסכם על חברת צ'רלטון ותאפשר ללקוחותיה המנויים לחבילת ספורט 1, לצפות במשחקי ליגת העל בכדורגל דרך המובייל בעלות של 10 שקלים לחודש בתוספת לחבילה הקיימת
מערכת ice |  1
בניין yes (צילום פלאש 90)
חברת yes הודיעה היום (חמישי) כי תחל לשדר את משחקי ליגת העל גם בסלולר, לראשונה בישראל. החברה חתמה על הסכם על חברת צ'רלטון ותאפשר ללקוחותיה המנויים לחבילת ספורט 1, לצפות במשחקי ליגת העל בכדורגל דרך המובייל בעלות של 10 שקלים לחודש בתוספת לחבילה הקיימת.
לצורך כך הקימה yes 2 ערוצים ייעודיים במובייל- ספורט TOGO 1 – אפיק 500 וספורט TOGO 2 – אפיק 501. נוסף על כך, בקרוב השירות יגיע גם ללקוחות STINGTV. הערוצים ישדרו את משחקי ליגת העל בכדורגל המשודרים בערוצי צ'רלטון (חבילת ספורט 1), בימים בהם יהיו משחקים בשעות מקבילות, ישודרו משחקים ב-2 הערוצים במקביל. 
כזכור, גם המתחרה של yes, פרטנר, הודיעה היום כי היא משיקה לראשונה  בישראל חבילת ספורט חדשה של צ'רלטון – גם לצפייה דרך הסלולר והטאבלט. 
למעשה, זוהי בשורה גדולה לאוהדי וחובבי הכדורגל בישראל, שצפו עד היום במשחקים במסכי הטלוויזיה בלבד, ולא הייתה להם האפשרות לצפות במשחקי ליגת העל בכדורגל דרך מכשיר הסלולר שברשותם.
חבילת הספורט כוללת את ארבעת ערוצי ספורט 1 של חברת צ'רלטון המשודרים כיום בטלוויזיה, ובנוסף שני ערוצים חדשים מותאמים למובייל. שני הערוצים החדשים, הנקראים ספורט TO GO, ישדרו מבחר ממשחקי ליגת העל הישראלית - ליגת וואן זירו עונות 2023/24 עם כל הקבוצות הגדולות, כאשר המשחקים הראשונים יחלו ב-23 בספטמבר.
הצפייה תתאפשר דרך אפליקציית פרטנר TV לניידים וטאבלטים. ניתן להצטרף לחבילה דרך השלט באפיקים 505 ו-506, דרך נציגי השירות או דרך אתר פרטנר. עלות החבילה הכוללת את ארבעת ערוצי ספורט 1 ובנוסף שני ערוצי TO GO הינה בתשלום של 89 ש״ח לחודש. חבילת ספורט 1 ללא ערוצי TO GO הינה בתשלום של 79 ש״ח לחודש.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ככה לא צריך להיות
    א. 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לצ'רלטון מודל עסקי מיושן שאין לשום ערוץ ספורט אחר. מקווה שהרפורמה החדשה תאסור עליהם לגזול מאיתנו עוד כסף על דברים בסיסיים כמו צפייה במובייל ותחייב אותם לשתף פעולה עם RGE ו-FREETV כדי שיותר אנשים באמת יירצו לעבור לשם
    סגור