תרבות ופנאי

בפעם השנייה ובהפרש של 13 שנה: עופר חיון הציע נישואים לאהובתו

בשעה טובה: השחקן עופר חיון הציע נישואים לבת זוגו עומר כליף, אשר צעירה ממנו ב-13 שנה. בפוסט באינסטגרם, בני הזוג חשפו את הטבעת הנוצצת וכתבו: "הבית של הלב"

מערכת ice | 
עופר חיון (צילום שי פרנקו)
מזל טוב: השחקן עופר חיון הציע נישואים לבת זוגו עומר כליף אשר צעירה ממנו ב-13 שנה. אותה הצעה מרגשת התרחשה אמש (שבת), לאחר מערכת יחסים בת כמעט שנה. השחקן בן ה-40, פרסם פוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו, הכולל תמונה שלו עם בת זוגו עומר ולצידה כתב: "הבית של הלב". בתמונה המרגשת, חשפה ארוסתו של חיון את הטבעת היקרה. 
בשיחה עם "מאקו סלבס, סיפר השחקן הישראלי על הצעת הנישואים המרגשת. "אנחנו מאוד שמחים", סיפר חיון והוסיף: "מאחלים שנה טובה עם תקווה גדולה לראות את האחים והאחיות שלנו בבית במהרה".
כזכור, עופר חיון היה נשוי בעבר לירדן בלום. השניים נישאו זה לזו ביוני 2019 ובמרץ 2020 הם החליטו להפריד כוחות ולהתגרש. השחקן עופר חיון עלה בחודש אוגוסט לכותרות בעקבות עקיצה ששלח לעברו של חבר הכנסת עופר כסיף.
בזמנו פרסם כסיף פוסט ברשת החברתית בו נטען כי ממשלת ישראל מבצעת רצח עם מכוון. בתגובה לכך, מיהר חיון לחשוף את תמונה של כסיף נושא את דגל פלסטין ולצד זאת, כתב: "זרקוהו לנוחבות".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה