בארץ

ח"כ עופר כסיף תוקף: "מנטליות נאצית משתלטת על החברה הישראלית"

חה''כ עופר כסיף תקף את מדיניות המשטרה אותה כינה "מיליציית הצר הכהנאי" וטען "כמה אירוני ונורא שבזמן שמטה חד"ש נסגר בצו משטרתי בגלל התנגדות לטבח, סינמטק ת"א מארח נבל שקורא לטבח, באבטחה משטרתית"
דורון בלוך |  2
עופר כסיף (צילום חדש תעל)
לאחר שמועדון הקונגרס של מפלגות מק''י וחד''ש בחיפה קיבל צו סגירה ממשטרת ישראל, זאת בעקבות כוונתם להקרין את סרטו של מוחמד בכרי 'ג'נין ג'נין 2' העוסק במבצע צה''ל בעיר ג'נין אשתקד, זאת תחת הסיבה כי הקרנת הסרט במקום עלולה "להביא להפרת סדר ושלום הציבור" , חה''כ עופר כסיף (מק''י) זעם על התנהלות המשטרה.
"בניגוד לחוק, ובאקט דיקטטורי פשיסטי מובהק, מיליציית הצר הכהנאי הוציאה הערב צו סגירה למועדון ההיסטורי, מועדון הקונגרס של מק"י וחד"ש בחיפה, בו היינו אמורים להקרין את סרטו של מוחמד בכרי "ג'נין ג'נין 2" כחוק!" תאר חה''כ כסיף בזעם, והבהיר "צנזורה ורדיפה פוליטית, איומים וניסיונות להשתיק את קול האמת לא ירתיעו אותנו. נתנגד בכל כוחנו לפשעי ממשלת הדם, הגזע והזוועות, עד שנעיף אותה לכל הרוחות". וסיים את דבריו באזהרה "תתעוררו ותתנגדו, כי אתם הבאים בתור!".
בנוסף, התייחס גם לכך שבזמן שבחיפה המועדון נסגר בגלל סרט העלול להיות בעייתי, הסינמטק בתל אביב יארח את הפרשן אליהו יוסיאן, שהתבטא בעבר באמירות כגון "לשטח את עזה" וטען כי אין נשים וילידים בעזה, אלא '2.5 מליון טרוריסטים'. 
ח"כ כסיף אמר על כך "כמה אירוני ונורא שבזמן שמטה חד"ש נסגר בצו משטרתי בגלל התנגדות לטבח, סינמטק ת"א מארח נבל שקורא לטבח, באבטחה משטרתית". את דבריו סיים כסיף בהתבטאות חריפה "מנטליות נאצית משתלטת על החברה הישראלית. מרי אזרחי הוא הכרח!"
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    וואוו, אז היהודים פה צריכים לעמוד על נפשם! (ל"ת)
    קשר ישיר 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה ??? עוד לא תלו אותו ,,?? סוס טרויאני בכנסת ישראל
    קוקי - קיקו 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הסוס הטרויאני בכנסת ישראל עוד מדבר ??? איך עוד לא הרגו אותו ?? צריך לחרבן לו על הקבר ,אסור לנבלה הסאת לחיות אפילו עוד דקה ,,, שימלקדו לו את האוטו ,או שיתנקשו במרגל הזה
    סגור